نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

بایگانی

بهترین پرینترهای خانگی ارزان قیمت 2023

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۰۷:۰۹ ب.ظ

بهترین چاپگرهای خانگی 2022

انتخاب چاپگر خانگی مناسب در ابتدا می تواند آسان به نظر برسد. اما پس از پرداختن به تنوع گزینه های موجود در بازار، این انتخاب گیج کننده خواهد بود. آنچه در اینجا مهم است تعداد و نوع چاپگر خانگی شما است. اگر خانواده ای با نیازهای متفاوت هستید یا به فکر راه اندازی یک کسب و کار خانگی هستید، باید بهترین چاپگر خانگی را برای خود انتخاب کنید.

نیاز به کپی و اسکن دارید؟ آیا می خواهید از طریق Wi-Fi به دستگاه خود متصل شوید؟ و بسیاری سوالات دیگر که قبل از خرید چاپگر خانگی باید به آنها پاسخ داده شود. ما بهترین های سال 2022 را در زیر ارائه کرده ایم. چاپگرهای خانگی که به شما در انتخاب گزینه مناسب و کاربردی کمک می کنند. پس با ما همراه باشید

بهترین چاپگرهای خانگی با سه کارکرد

هنگام انتخاب بین بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار، احتمالاً به دنبال خرید یک چاپگر چندکاره هستید تا نیازهای مختلف اعضای خانواده را برآورده کند. خانواده شما ممکن است نیاز به فتوکپی اسناد برای امضا، اسکن عکس های قدیمی و چاپ مقالات یا گزارش های متعدد با متن و تصویر داشته باشند. داشتن یک دستگاه اسکنر با عملکردهای متعدد برای اطمینان از کیفیت نسخه چاپی دیجیتال بسیار مهم است. همچنین استفاده از دستگاه کپی برای کاهش هزینه های چاپ از دیگر نقاط قوت پرینترهای چندکاره است. در زیر نمونه هایی از این چاپگرها را ارائه کرده ایم.

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26nw

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26nw

پرینتر لیزری اچ پی سیاه و سفید

چاپگر لیزری سه کاره M26NW یکی از بهترین پرینترهای خانگی اچ پی است که به شما امکان چاپ، کپی و اسکن با عملکرد حرفه ای و مطمئن را می دهد. این چاپگر جمع و جور با سرعت چاپ 19 صفحه در دقیقه و کیفیت عالی 600 x 600 dpi می تواند چاپگری باشد که نیازهای شما را برآورده کند.

تهیه کپی دیجیتال از عکس ها و اسناد شخصی شما با رزولوشن 1200*1200 dpi یکی از ویژگی های قدرتمند این اسکنر است. از آنجا که Wi-Fi گنجانده شده است، می توانید سفارشات کتبی را از طریق تلفن های هوشمند و تبلت های خود ارسال کنید. علاوه بر این، با وجود قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار و بهره مندی از یک کارتریج با ظرفیت بالا، بسیار کم مصرف است.

چاپگر لیزری چندکاره Canon i-Sensys MF3010

پرینتر لیزری چندکاره Canon i-Sensys MF3010

پرینتر لیزری چندکاره Canon i-Sensys MF3010

با استفاده از این چاپگر لیزری فشرده کانن با خروجی سیاه و سفید، می توانید به راحتی و به سرعت چاپ، کپی و اسکن کنید. یک چاپگر ایده آل برای خانه شما، بسیار آسان برای استفاده و کارآمد. طراحی مدرن این چاپگر آن را به یک دستگاه چند منظوره کوچک اما هوشمند تبدیل کرده است.

کیفیت چاپ خوب برای اسناد متنی و گرافیکی و همچنین قابلیت پردازش اسکن های رنگی و با کیفیت با سرعت 18 صفحه در دقیقه از دیگر نقاط قوت این دستگاه است. صفحه نمایش ساده و عمودی این دستگاه به شما این امکان را می دهد که در حالت نشسته به راحتی به امکانات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. این ویژگی‌ها برای کاربرانی که چیزی بیش از یک چاپگر می‌خواهند و به دنبال صرفه‌جویی در زمان، هزینه و فضا هستند، مناسب است.

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26a

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26a

چاپگر لیزری سیاه و سفید اچ پی

با انتخاب پرینتر HP MFP M26a یک چاپگر لیزری عالی برای منزل خود خواهید داشت. در این مدل با رزولوشن 600*600 dpi برای چاپ و رزولوشن 1200 x 1200 dpi برای جستجوی اسناد بهترین کیفیت را خواهید یافت.

سرعت عملکرد این پرینتر لیزری بسیار بالا است و امکان چاپ و اسکن سیاه و سفید اسناد را تا 18 صفحه در دقیقه فراهم می کند. عملکرد ماهانه این چاپگر با 5000 صفحه A4 عالی است نصب، پیکربندی و اتصال به دستگاه های دیگر نیز این چاپگر لیزری بسیار آسان است کافیست درایورهای ارائه شده را روی کامپیوتر نصب کنید و پس از اتصال با کابل USB، از کار با بهترین چاپگر خانگی موجود در بازار لذت ببرید.

چاپگر چند کاره HP Laserjet Pro MFP M130NW

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M130NW

پرینتر لیزری اچ پی سیاه و سفید

HP LaserJet Pro MFP M130NW یک چاپگر تک رنگ سه کاره با عملکردهای چاپ، اسکن و کپی است. این چاپگر جمع و جور انتخاب ایده آلی برای فضاهای فشرده و فشرده در خانه شما است. و علاوه بر سرعت بالای 22 صفحه در دقیقه، همچنین کیفیت چاپ بسیار خوبی را ارائه می دهد.

وجود اسکنر رنگی در این دستگاه به شما این امکان را می دهد که نسخه دیجیتالی عکس ها و اسناد خود را با وضوح 600 dpi و رنگی ایجاد کنید. پرینتر لیزری مجهز به اتصالات Wi-Fi و Ethernet است که به داده های شما در اینترنت دسترسی خواهد داشت. پشتیبانی از چاپگر iOS، AirPrint و CloudPrint از دیگر ویژگی هایی هستند که این دستگاه را در لیست بهترین چاپگرهای سال 2022 قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: https://avafarhang.com/best-home-printers/

  • نت سنتر