نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

بهترین وب سایت خرید مواد اولیه لوازم آرایش

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۵۶ ب.ظ

گفتنی است بسیاری از جامعهشناسان معتقد هستند که علت اصلی گرایش زنان به آرایش نبود اعتماد به نفسها میباشد، چراکه در حال حاضر متأسفانه شاهد وجود تبعیضهای جنسیتی در کشور هستیم که این خود میتواند تأثیر بسزایی در کاهش اعتماد به نفس افراد داشته باشد، به گونهای که برخی از زنان بر این باور هستند که در صورت نداشتن آرایش در جامعه و یا گروه همسالان مورد قبول و پذیرش قرار نمیگیرند که این خود میتواند نشان از فرهنگ نامناسب رایج در جامعه را داشته باشد. بر اساس مطالعات صورت گرفته میتوان به این مهم دست یافت که یکی از اصلیترین دلایل افزایش گرایش افراد به داشتن آرایشهای افراطی کمبودها و یا خلأهای عاطفی میباشد، چراکه هرگاه فرد از نظر عاطفی تأمین باشد سعی دارد به گونهای خود را در انظار عمومی مطرح کند و یا اینکه به نمایش بگذارد، از این رو انتظار میرود خانوادهها کمبودهای عاطفی فرزندان خود را به درستی تأمین کنند، در غیراینصورت باید آسیبها و مشکلات بسیاری را متحمل شوند. در نتیجه استفاده از این صابون ها به طور حتم می تواند بدون محدودیت سنی و هم چنین نوع پوست، صورت گیرد. جالب است بدانیم که بر اساس آمار موجود ایران در خاورمیانه مقصد اصلی قاچاق لوازم آرایشی محسوب میشود که این خود میتواند زنگ خطری جدی برای سلامت جامعه باشد، هرچند در این فرصت باید متذکر شد که متأسفانه برخی از لوازم آرایشیهای قیمت پایین در زیرزمینها با مواد اولیه نامرغوب و غیربهداشتی تهیه میشود که این خود میتواند تأثیر بسزایی در سلامت افراد داشته باشد، گونهای که بنا به اظهارنظر برخی از پزشکان متخصص پوست امروزه بسیاری از مراجعهکنندگان تنها بهدلیل استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب به بیماریهای پوستی مانند آکنه و لک و یا مواردی از این دست مبتلا شدهاند که این خود میتواند علاوه بر تأثیرات منفی که بر صورت وچهره آنها برجای میگذارد بسیار هزینهبر و زمانبر نیز باشد.

همان طور که اشاره شد استفاده از لوازم آرایش در ایران سابقهای طولانی دارد؛ به عنوان نمونه آرایش چشم از حدود ۴۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح در ایران رواج داشته است. محصولات آرایشی گران تر به مدت طولانی تری روی پوست می مانند. مواد اولیه آلی برای لوازم آرایش به اندازه مواد مصنوعی خوب هستند و با پوست تان مهربان تر هستند؛ علاوه بر این، یک انتخاب عالی برای کسانی هستند که پوست حساسی دارند و کسانی که به محصولات آرایشی معمولی حساسیت دارند. همچنین بنا به اظهار نظر پزشکان انجمن آرایش در سنین کودکی میتواند برای سلامت پوست ریه و یا چشمها بسیار خطرناک و مضر باشد. در پایان باید خاطرنشان کرد امروز متأسفانه شاهد اعتیاد برخی از افراد به آرایش هستیم که این خود میتواند زنگ خطری جدی برای جامعه باشد، چراکه آرایش کردن افراطی هم میتواند به جسم و هم به روح فرد آسیب وارد کند. باید در نظر داشت که در کشورهای غربی با وجود آزادیهای بیش از اندازه تنها زنهای مسن اقدام به انجام آرایش میکنند، اما این در حالی است که در ایران متأسفانه از دختران خردسال تا زنان جوان علاقه بسیاری برای انجام آرایش دارند، به گونهای که برای انجام این مهم هزینههای هنگفتی را نیز صرف میکنند که این خود جای بسی تأمل دارد، از این رو انتظار میرود با فرهنگسازی مناسب شاهد استفاده معقول و کمتر از لوازم آرایش در میان زنان بود، چراکه روانشناسان بر این باور هستند که استفاده بیش از اندازه لوازم آرایشی خود میتواند نشان از افسردگی و یا بیماریهای روحی و روانی داشته باشد، چراکه فرد میخواهد با آرایش کردن بیش از اندازه چهره دیگری را به مردم نشان دهد چهرهای که شاید با خود واقعی او فاصله چندانی داشته باشد.

ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایش در خاورمیانه است. اعتیاد زنان به آرایش کردن باعث شده استفاده و خرید و فروش لوازم آرایش بهعنوان بحران آرایش در ایران شناخته شود. ولی در مجموع میتوانید اطلاعات خوبی در مورد محصولات و رنگهای متنوع آنها پیدا کنید و با آگاهی کامل خرید کنید. یا بقایای این موجودات است مانند جلبک ها و یا محصولات تولیدی آن هاست نظیر موم عسل یا مخمر قارچ ها. درست است که کیفیت آرایش به مراتب مهم تر از بسته بندی محصول است، اما بسته بندی نقش مهمی ایفا می کند؛ به خصوص اگر همیشه در رفت و آمد هستید و می خواهید لوازم آرایش تان را هم با خودتان این ور و آن ور ببرید. این موضوع در مورد ریمل و خط چشم ضد آب هم صدق می کند. اما خط چشم های گران قیمت تا زمانی که خودتان آن را با پد مخصوص آرایش پاک نکنید، نمی ریزند. سه مرحله از این مراحل در بخش یافتهها ارائه میشود و مراحل چهارم و پنجم در بخش نتیجه ارائه خواهند شد تا نگاه کلی و سیستماتیک در آن بخش ارزیابی و بررسی شود. پس از مخلوط شدن همه مواد، یک دستگاه چند ساعت این فرمولاسیون را مخلوط می کند.

نداشتن مواد نگهدارنده مصنوعی در این نوع محصولات باعث کوتاه تر شدن عمر این محصولات ماندگاری کمتر آن ها نسبت به محصولات دیگر می شوند. لازم به گفتن نیست که محصولات آرایشی ارزان تر ماندگاری کمتری دارند و به طور قابل ملاحظه ای کیفیت رنگ کمتری هم دارند. البته از دید تخصصی لوازم آرایشی طبیعی با لوازم آرایشی ارگانیک هم دارای تفاوت هایی یکدیگر هستند. امروزه بسیاری از تولیدکنندگان لوازم آرایش، به جای مواد مصنوعی شروع به استفاده از مواد طبیعی کرده اند که هم بهتر است و هم سالم تر. ریمل هم همین گونه است، ریمل ضد آب ارزان نخرید که نوع ارزان آن خیلی مقاوم نیست. به عنوان مثال اگر پوست خیلی خشکی دارید و یک کرم پودر مرطوب کننده انتخاب کنید، هم پوست تان را مرطوب نگه می دارد و هم باعث می شود دیرتر چروک شود؛ چرا که این امر به عنوان یک واقعیت شناخته شده است که پوست خشک در معرض ابتلا به پیری زودرس است.

  • نت سنتر