نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

اینستاگرام با بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه به یکی از قدرتمندترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. به لطف محبوبیت رو به رشد آن، می توانید بسیاری از ابزارهای موجود اینستاگرام را برای بهبود استراتژی بازاریابی خود در اینستاگرام پیدا کنید.

ما ابزارهای مورد علاقه اینستاگرام خود را برای آسان تر کردن انتخاب برای شما ذکر کرده ایم. رویکرد فعلی خود را ارزیابی کنید، مخاطبان خود را تجزیه و تحلیل کنید و با کمک این ابزارها های جذابی ایجاد کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که از آنها به درستی برای رسیدن به نتایج مطلوب استفاده کنید.

نحوه استفاده از داده ها برای بهبود نتایج خود و ایجاد کمپین های اینستاگرام رانده شده داده ها را پیدا کنید.
1. Instasize ویرایشگر عکس + ویدئو
instasize - بهترین ابزار اینستاگرام

مدیریت اینستاگرام با ابزارهای مفید

یک فید منسجم و جذاب اینستاگرام می تواند عملکرد اجتماعی برند شما را بسازد یا بشکند. بهترین ابزار ما در بر داشت برای کمک به بالا بردن خوراک خود را Instasize عکس و ویرایشگر ویدیو است. موجود در iOS و آندروید, این برنامه باید برای هر بازاریب رسانه های اجتماعی به عنوان آن اجازه می دهد تا شما را به nitty - gritty از ویرایش عکس دریافت کنید: دستکاری قرار گرفتن در معرض و روشنایی, تینت و گرما, سایه ها و نکات برجسته, کنتراست, تیزی و اشباع. هر تا به زمان برای آن، بنابراین Instasize ارائه می دهد بیش از 130 حرفه ای درجه، عکاس الهام گرفته از فیلتر برای شما را انتخاب کنید. شما ملزم به پیدا کردن یک فیلتر است که متناسب با نام تجاری خود را و بهبود می بخشد نگاه و احساس خوراک خود را.

۲- Hootsuite
HootSuite پلت فرمی برای مدیریت رسانه های اجتماعی است که زمان بندی و انتشار ها را یک تکه کیک می سازد. شما می توانید از گزینه های اینستاگرام آن برای زمان بندی های خود از قبل استفاده کنید، نه اینکه نگران فراموش کردن انتشار آنها باشید.

hootsuite-social-media-managing-tool

هنگامی که شما های خود را آماده, شما می توانید در حرکت به مقابله با مسائل دیگر. هنگامی که زمان انتشار می رسد، Hootsuite برای شما یک اعلان ارسال خواهد کرد. اینستاگرام نیز مانند هر رسانه اجتماعی دیگری با ها و تبلیغات سرریز می شود. بنابراین ، مهم است برای ارسال محتوا به طور منظم ، و این ابزار کمک خواهد کرد که شما را نگه دارید تا با برنامه.

3. خوراک اینستاگرام WD
خوراک اینستاگرام WD آسان است برای استفاده از پلاگین! اینستاگرام فید WD به شما اجازه می دهد تا تنها با چند کلیک فیدهای اینستاگرام مبتنی بر کاربر و هشتگ را به وب سایت خود بیاورید. شما می توانید خوراک کامپوزیت از هشتگ ها و کاربران با طراحی سفارشی و فراداده تصویر نمایش داده می شود. استفاده از طرح بندی های زیبا، مانند Masonry، بندانگشتی، سبک وبلاگ و مرورگر. شما می توانید از قابلیت فیلدهای شرطی افزونه، برای نمایش فیدهای فیلتر شده استفاده کنید. شما می توانید پایه که بر روی نام کاربری خاص، هشتگ، ذکر، توضیحات، و یا لینک رسانه ای اینستاگرام.

وردپرس خوراک اینستاگرام

از دیگر ابزارهای اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مرتب سازی بر اساس گزینه ها
جعبه نور پیشرفته با 15 اثرات انتقال
خوراک های مختلط و متعدد
تم های کاملا قابل تنظیم
دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی
نمایش نظرات اینستاگرام در لایت باک
خوراک اینستاگرام WD ویجت
پلاگین جستجوگرها دوستانه و کاملا قابل تنظیم است.
نسخه ی نمایشی رو چک کن!

هزینه مدیریت پیج اینستاگرام

پیدا کردن آنچه برای استفاده از اینستاگرام در مقابل فیس بوک: که می تواند به شما کمک کند بهبود کسب و کار خود را بیشتر؟
4. ترکیب
ترکیب یک ابزار رشد اینستاگرام با هدف جاذبه مخاطبان ارگانیک است. توانایی جستجوی قدرتمند به شما این اجازه را می دهد تا حساب ها و ها را از مخاطبان هدفمند خود پیدا کنید

Hashtag
محل
هشتگ و مکان، و
در میان پیروان و
commenters از رقبای خود را.
اینستاگرام ابزار ترکیب

شما می توانید اقدامات تک و توده ای برای زیر، دنبال کردن، میل، و اظهار نظر انجام دهید. شما می توانید نظرات متعدد با متن های مختلف برای حساب های مختلف به صورت دسته ای ترک کنید. برنامه برنامه ریزی وظایف عمل به طور خودکار و با محدودیت های فعالیت اینستاگرام. تمام قابلیت های اصلی رایگان است، ۵ مدیریت حساب های اینستاگرام، افزایش محدودیت های اقدام روزانه، به روز رسانی خودکار نتایج جستجو و ویژگی های دیگر برای کاربران پیشرفته در دسترس است.

همچنین در وب سایت سئوسل (اینجا) نیز در مورد مدیریت پیج اینستاگرام توضیح داده شده است.

  • نت سنتر