نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

ایمن خرید مرکز لوازم جانبی موبایل در کشور

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۰۷:۰۷ ب.ظ

خرید لوازم جانبی موبایل اصلی

خرید لوازم جانبی موبایل اصلی مهمترین دغده افرادی است که برای سلامت گوشی موبایل خود اهمیت قائل هستند و لوازم جانبی را مثل یک تن پوش مناسب و لباس زیبا برای دستگاه خود می دانند. امروز قصد داریم در این مقاله ویژگی های لوازم جانبی اصلی را بررسی کنیم.

خرید اینترنتی موبایل و لوازم جانبی موبایل امروز یکی از آسان ترین کارهای روزمره است. اما آیا میتوان به هر وب سایتی اعتماد داشت؟ فروشگاه های معتبر زیادی در سطح کشور وجود دارند که می توانید از آنها لوازم جانبی موبایل مورد نظر خودتان را تهیه کنید.

لوازم جانبی موبایل اصلی چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب بهترین لوازم جانبی موبایل نیازمند بررسی انواع محصولات تولید شده و عرضه شده در بازار خواهد بود. امروزه برندهای مختلف با تولید انواع لوازم جانبی موبایل خدمات خود را به کاربران عرضه می دهند. انتخاب و خرید بهترین لوازم جانبی موبایل توسط شما می تواند کمک کند تا از ویژگی های هر کدام به شکل مناسب استفاده نمایید. با توجه به اینکه لوازم جانبی موبایل طیف گسترده ‌ای از نیازهای شما را می تواند پاسخگو باشند. هنگام خرید انواع لوازم جانبی باید با بررسی کیفیت و اعتبار برند، روی به خرید گزینه ای مناسب بیاورید.

ایمن خرید فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل در شهر تهران است که تمامی برندهای مختلف اعم از انواع شارژر اورجینال اپل، شارژر اورجینال سامسونگ، باتری اپل، باتری سامسونگ، قاب محافظ یا کاور موبایل، گلس یا محافظ صفحه نمایش، کیف چرمی از بهترین برندهای جهان تا انواع پاوربانک موبایل، شارژر اورجینال شیائومی، هدست، هندزفری بی سیم و با سیم و غیره با بهترین کیفیت و ضمانت اصالت در این فروشگاه موجود کرده است. تا هم وطنان بتوانند لوازم جانبی موبایل را با بهترین کیفیت ممکن تهیه کنند.

در بلاگ ایمن خرید که مرجعی غنی از محتوا و روش های تشخیص اصل بودن انواع کالاها می باشد می توانید به راحتی مطالعه کنید و لوازم جانبی غیر اصل را بشناسید.

شارژر اصلی موبایل

از نظر ما، شارژر موبایل مهمترین بخش از لوازم جانبی است، باید به اصل بودن شارژر اهمیت ویژه ای داد، شارژر کپی و غیر اصل می تواند سبب آسیب جدی به باتری و در نهایت به سخت افزار گوشی موبایل شما شود.

برای مثال در گوشی های اپل در صورتی که از کابل شارژر اصلی آیفون استفاده نکنید، گوشی موبایل به شما ارور This Accessory May Not Be Supported را نشان خواهد داد که در اکثر مواقع به معنی استفاده از یک کالای غیر اصل است که توسط شرکت اپل تایید نشده است. در صورت استفاده از شارژر اپل اصل خیالتان از بابت ارور های پی در پی و حتی صدمه دیدن باتری راحت خواهد بود.

باتری موبایل

باتری اساسی ترین بخش موبایل است، زیرا تمامی انرژی مصرفی توسط باتری به سخت افزار گوشی می رسد، از این جهت باید به اصل بودن باتری توجه ویژه ای نمود، از خرید باتری کپی و غیر اصل خودداری کنید چون سبب آسیب جدی به دستگاه شما خواهد شد.
طبق تجربه کارشناسان ما باتری ها یکی از پرفروش ترین اقلام جانبی موبایل هستند، برای تهیه انواع باتری گوشی موبایل مثل باتری اپل اصل، باتری اپل واچ، باتری گوشی سامسونگ، باتری گوشی شیائومی و... میتوانید به فروشگاه اینترنتی ایمن خرید مراجعه کنید و با ضمانت اصالت و ضمانت تعویض کالا با خیالی راحت خرید کنید.

پاوربانک

پاوربانک های انواع مختلفی دارند اما اورجینال بودن آنها بسیار با اهمیت است در ادامه کمی در مورد پاور بانک صحبت خواهید کرد:

پاوربانک مخصوص گوشی هوشمند و تبلت: در این نوع پاور بانک ها که در ولتاژ های متفاوت تولید و عرضه میشوند، تنها قادر خواهید بود دستگاه موبایل خودتان را شارژ کنید و توانایی شارژ لپ تاپ را ندارند.
اما در خرید پاور بانک باید به برند آن دقت نمایید، برند های متفرقه و ناشناس عموما توسط شرکت های متفرقه و یا همان کپی کار، تولید شده اند که نتنها کیفیت مناسبی ندارند بلکه سبب آسیب جدی به گوشی موبایل شما خواهند شد.
چند برند معروف پاور بانک اصلی:

پاور بانک سونی، شیائومی، وریتی، Belkin، موفی، Moshi IonSlim، PNY slim، Aukey و...

هندزفری

موسیقی همیشه آرامش روح و جسم انسان هست و خواهد بود، اما کیفیت صدا بر روی این آرامش تاثیر گذار است، هندزفری خوب دارای کیفیت بالا و صدای بسیار عالی است به طوری که شنونده از شنیدن موزیک مورد علاقه خود با هندزفری اصل لذت خواهد برد، در فروشگاه اینترنتی ایمن خرید انواع ایرپاد، ایرداتس شیائومی و ایربادز سامسونگ موجود است که میتوانید برای خریدی مطمئن به وب سایت مراجعه کنید.

نحوه تشخیص هندزفری اصلی را در بلاگ ایمن خرید میتوانید بخوانید و سپس خرید راحت و مطمئن داشته باشید.

چرا خرید هندزفری اورجینال مهم است؟

پیشرفت در زمینه تولید لوازم جانبی موجب شده که امروز شما طیف گسترده‌ای از محصولات را بتوانید با کیفیت مختلف خریداری کنید. برخی از کمپانی ها با تولید محصولات فیک و ارائه آن ها به کاربران سعی می کنند بر روی ریزه‌ کاری ‌ها مانور داده تا در این زمینه کاربران را فریب دهند. اگر در هنگام خرید هندزفری و هدفون دقت کافی به خرج ندهید و به صورت حرفه ای عمل نکنید، ممکن است گرفتار دام این کمپانی ها شوید. شرایطی که موجب می ‌شود در سریعترین زمان با افت کیفیت هندزفری مواجه شده و نیاز به خرید هندزفری دیگر داشته باشید. علاوه بر این، کیفیت بسیار بالای هندزفری های اصلی و اورجینال به شما کمک می کند تا هنگام استفاده بتوانید تجربه کاربری ایده آلی را داشته باشید.

خرید از یک مرجع معتبر

اگر مجال کافی برای بررسی تمام نکات ارائه شده را ندارید و یا کماکان به اطلاعات خود شک دارید، ساده ترین راه برای شما، خرید هندزفری از مراجعه به یک فروشگاه معتبر خواهد بود. فروشگاه تخصصی و معتبر به شما کمک می کند تا بتوانید با خرید هندزفری اصل و هدفون های اورجینال به راحتی در این زمینه عمل کنید. شما می توانید با خیالی آسوده با مراجعه به وب سایت های فروشگاهی و بررسی گزینه های متعدد، اقدام به خرید هندزفری اصل نمایید. ما درایمن خرید، تمام هندزفری های خود را با بالاترین کیفیت و تحقیق استانداردهای بین‌المللی در اختیار شما قرار می دهیم.

همین حالا بخرید

ایمن خرید به عنوان یکی از مدرن ترین فروشگاه های اینترنتی با چندین سال تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، قیمت مناسب، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، تا به این لحظه موفق به رقابت با فروشگاه های معتبر داخل کشور شده است  ایمن خرید، با بکارگیری برترین کارشناسان سخت افزاری و نرم افزاری لوازم دیجیتال تضمین کیفیت لوازم عرضه شده در فروشگاه اینترنتی خودرا می دهد فروشگاه اینترنتی ایمن خرید با بیش از ۶ سال فعالیت و داشتن بیش از 100 تامین کننده بزرگ در سراسر کشور، علی الرغم اینکه خود وارد کننده لوازم جانبی موبایل است ارائه دهنده انواع گوشی موبایل: اپل، سامسونگ، شیائومی و... می باشد. شما در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با مراجعه به سایت https://imeenkharid.ir ، شارژر و لوازم جانبی گوشی خود را با خیالی راحت خریداری کنید. چنانچه ساکن مناطق 20 گانه شهر تهران باشید در کمتر از سه ساعت درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد. علاوه بر آن مشتریان شهرستان، با انتخاب روش های مختلف ارسالی که در صفحه تسویه حساب ایمن خرید موجود است می توانند به راحتی نوع دریافت خود را مشخص کنند که 24 ساعت الی 7 روز کاری طبق انتخاب خود مشتری می توانند کالای سفارش داده شده را درب منزل در هر کجای کشور تحویل بگیرند.
البته چنانچه وارد کننده و تامین کننده لوازم جانبی اصلی هستید میتوانید با شماره 02191302151 تماس حاصل فرمایید یا به بخش تامین کنندگان وب سایت مراجعه کنید.

 

  • نت سنتر