نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

۸ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

۳۱
شهریور

 

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی و همسرش را به همراه سوابق و افتخازات ورزشی در ادامه در این بخش از مجله جوان ایرانی ببینید باما همراه باشید.

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی
دیوید تیلور متولد 5 دسامبر 1990 در آمریکا ، کشتی گیر آزادکار است

وی فارغ التحصیل رشته مدیریت کسب و کار از دانشگاه پنسیلوانیا می باشد که از پنج سالگی کشتی را شروع کرد و حالا  بعنوان «شعبده باز» کشتی شناخته می شود

او با 182 سانتی متر قد و وزن 86 کیلوگرم یکی از جدی ترین رقبای حسن یزدانی در چند سال اخیر بوده است

تیلور چگونه کشتی گیر شد؟
دیوید از سال 1995 وقتی تنها پنج سال داشت کشتی را زیر نظر «کال سندرسون» مربی و قهرمان سابق المپیک شروع کرد

او بعد از پنج سال تمرین در 10 سالگی اولین مسابقه حرفه ای را تجربه کرد، زمانی که دانش آموز مدرسه گراهام بود چهار بار در مسابقات قهرمانی (OHSAA) بین مدارس به مقام قهرمانی رسید

او سال 2009 در 19 سالگی هم پس از ورود به دانشگاه پنسیلوانیا ، بعنوان بهترین کشتی گیر دانشجو شناخته شد.

این ورزشکار فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرده است او در اولین رقابتی که حضور پیدا کرد در یک رویداد بین المللی به نام یونیورسیال موفق شد مدال برنز را در کازان روسیه در وزن ۷۴ کیلوگرم از آن خود کند.

ازدواج و همسر
لازم به ذکر است که او ازدواج کرده و متاهل می باشد و دارای دو فرزند نیز است.

بیوگرافی دیوید تیلور و همسزش

اینستاگرام دیوید تیلور
صفحه رسمی او به نشانی magicman_psu فعال است ، علاقمندان میتوانند تصاویر بیشتر وی را در صفحه رسمی او مشاهده کنند.

افتخارات ورزشی
مدال طلا قهرمانی کشتی جهان بوداپست ۲۰۱۸ ۸۶ ک‌گ
مدال طلا قهرمانی پان آمریکا لیما ۲۰۱۸ ۸۶ ک‌گ
مدال طلا – جایگاه اول بوئنوس آیرس ۲۰۱۹ ۸۶ ک‌گ
مدال طلا – جایگاه اول گواتمالا ۲۰۲۱ ۸۶ ک‌گ
مدال برنز یونیورسیاد کازان ۲۰۱۳ ۷۴ ک‌گ

 

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی و همسرش

  • نت سنتر
۲۷
شهریور

متن آهنگ تو اینجایی تا روزایی که گم میشم سیامک عباسی

 

تو اینجایی تا روزایی که گم میشم تو تنهایی بمیرم♬!
نتوستن حسودایی که میخواستن تورو از من بگیرن♬!

تو اینجایی تا روزایی که گم میشم تو تنهایی بمیرم♬!
نتوستن حسودایی که میخواستن تورو از من بگیرن♬!

 آهنگ تو اینجایی تا روزایی که گم میشم تو تنهایی بمیرم

  • نت سنتر
۱۸
شهریور

تفاوت سالت نیکوتین طبیعی و مصنوعی چیست؟

نیکوتین یک ترکیب شیمیایی است که در تنباکو وجود دارد و باعث اعتیاد به سیگار می‌شود. این ترکیب دارای اثرات مختلفی بر روی سیستم عصبی مرکزی دارد و ممکن است به عنوان یک درمان برای ترک سیگار استفاده شود. در این مقاله، تفاوت بین سالت نیکوتین طبیعی و مصنوعی بررسی می‌شود.

نیکوتین طبیعی، همان نیکوتینی است که در تنباکو و سایر گیاهان خانواده Solanaceae وجود دارد. این نیکوتین به صورت طبیعی در گیاهان تولید می‌شود و معمولاً به عنوان یک ماده محرک برای انسان شناخته میشود که احساس آرامش و خوشی گذرا را در مغز ایجاد میکند.

از طرفی، نیکوتین مصنوعی، نوعی نیکوتین است که به صورت شیمیایی در آزمایشگاه تولید می‌شود. این نوع نیکوتین معمولاً در محصولات ترک سیگار استفاده می‌شود و برخی از محققان معتقدند که مصرف نیکوتین مصنوعی می‌تواند موثرتر از نیکوتین طبیعی در کمک به ترک سیگار باشد. این نظر بر اساس این است که سالت مصنوعی می‌تواند به صورت مستقیم به مغز وارد شود و اثرات قوی‌تری روی سیستم عصبی مرکزی داشته باشد.

به طور کلی، تفاوت اصلی بین نیکوتین طبیعی و مصنوعی در روش تولید و میزان اثرات آنها بر روی بدن است. هر دو نوع نیکوتین می‌توانند برای کمک به ترک سیگار استفاده شوند، اما ممکن است تأثیرات آنها در هر فرد و عوارض آنها متفاوت باشد. نیکوتین طبیعی معمولا تاثیر پایدارتری در بدن دارد و عوارض جانبی کمتری از آن گزارش شده و از طرفی حس و طعم جذاب تری را در مایعات سیگار الکترونیکی ایجاد میکند ولی گران تر است و نحوه استحصالو فرآوری آن زمانبر است.

از طرفی نیکوتین مصنوعی در آزمایشگاه تولید میشود و هزینه تولید آن به مراتب پائین تر و در زمان کمتری تولید میشود از این رو کمپانی های تولید کننده مایعات سیگار الکتورنیکی ترجیح میدهند از این نیکوتین برای صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه ها استفاده کنند.

برخی تولید کننده های سالت نیکوتین طبیعی در جهان

بنا دلایلی که در بالا ذکر شد و تحمیل هزینه بیشتر و سود کمتر متاسفانه کمپانی های انگشت شماری در دنیا محصولات خود را با نیکوتین طبیعی (Natural Extraced) تولید میکنند که در ادامه برخی از آنها را معرفی میکنیم

کمپانی ایتالیایی-آمریکایی بلک نوت (Black Note)

این کمپانی در ایتالیا تاسیس شد و در ادامه کار محل تولید محصولات خود را به آمریکا انتقال داد و در حال حاضر به تولید سالت نیکوتین ها و جویس های سیگار های الکترونیکی بر پایه نیکوتین طبیعی مشغول هست.

این شرکت تمامی فرآیند تولید محصولات خود را اعم از کشت و پرورش گیاه تنباکو،جمع آوری و خشک کردن و همچنین فرآیند استخراج و استحصال نیکوتین از برگ تنباکو را خو انجام میدهد، محصولات این کمپانی در لاین و طعم تنباکویی تولید میشود و از کیفیت بالایی برخوردار هست .

یکی از نقاط ضعف محصولات این شرکت میزان آسیب رسانی بییشتر نسبت به سایر مایعات سیگار الکترونی به سیستم کویل دستگاه پاد یا سایر دستگاه های ویپینگ میباشد.

متسفانه با توجه به فرآیندهای یاد شده در تولید این شرکت،قیمت تمام شده محصول بسیار گران تر از سلیر شرکت ها به فروش میرسد ولی با توجه به کیفیت و حس قوی ویپینگ محصولات بلک نوت ارزشش را دارد.

کمپانی سوئیسی مونت رزا (MonteRosa)

سالت نیکوتین های مونت رزا (MonteRosa)سالت نیکوتین های مونت رزا (MonteRosa)

 

این شرکت در شهر لوگانو سوئیس تاسیس و در حال حاضر در کشور سوئیس مشغول به تولید سالت نیکوتین های دست ساز بر پایه نیکوتین طبیعی است. محصولات این شرکت در لاین طعم های تنباکویی،دسری،میوه ای تولید میشود و دارای تنوع و گستردگی زیادی برای یوشش تمام سلیقه ها است.

محصولات این شرکت از کیفیت و خلوض بسیار بالایی برخوردار است و حس ویپینگ ناب را در مصرف کنندگان ایجاد میکند.

متاسفانه خرید محصولات لوکس و معتبر جهانی در کشور ما به سختی انجام میشود و تنها برخی از برندهای معتبر دنیا در ایران وجود دارد ولی شما میتوانید برای خرید محصولات مونت رزا از اینجا  اقدام کنید و از تجربه یک ویپینگ با نیکوتین طبیعی و اسانس نچرال لذت ببرید.

نتیجه گیری

در مجموع هم نیکوتین طبیعی و هم نیکوتین مصنوعی فواید خاص خود را دارد به عنوان مثال نیکوتین مصنوعی ارزان تر و در دسترس تر است اما نیکوتین طبیعی گرانتر است ولی سلامتی و تجربه لذت بخشتر ویپینگ همیشه در اولویت است.

وهمچنین جهت خرید سالت نیکوتین های معتبر و ارگانیک اروپایی میتوانی از وبسات بلو ویپ اقدام کنید و از یک خرید مطوئن لذت ببرید.

https://bluvape.store

 

  • نت سنتر
۱۸
شهریور

متن آهنگ عشقت دو برابر شه پازل بند

خیلی واسه حالم خوبه که یه حالی تو چشماته یه حالی دارم که مث حال حالاته
این که تو با من اینجایی باعث حال عالیمه یه حالی داری که دلیل خوشحالیمه
چی میشه فاصلمون کمتر شه تا خستگیامون در شه این حس هیجان آور شه
عشقت دو برابر شه
هرچی شه فرقی نداره انگار من مث همیشه تب دار هر ساعتی از شب بیدار
میخوام تورو با اصرار بیشتر از هر بار

https://musicdel.ir/single-tracks/154094/

  • نت سنتر
۱۲
شهریور


چرا روکش صندلی ماشین؟

به گزارش فرارو روکش صندلی یکی از تزئینات داخلی خودرو است که با توجه به ویژگی های خودرو می تواند راحتی سرنشینان و زیبایی و سلامت خودرو را بهبود بخشد. روکش صندلی یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی خودرو در بین مصرف کنندگان ایرانی است که عمدتاً برای محافظت از روکش های پارچه ای صندلی خودرو یا تغییر رنگ و روکش استفاده می شود. علاوه بر این، بسته به نوع، روکش ها می توانند دمای داخل خودرو را تحت تاثیر قرار دهند و باعث می شوند سرنشینان در آب و هوای مختلف احساس گرما یا خنکی کنند. به عبارت دیگر روکش ها می توانند در کنترل دمای داخل خودرو نیز موثر باشند; بنابراین زیبایی، محافظت از مبلمان خودرو و تاثیر بر دمای داخل خودرو یکی از دلایل مهمی است که افراد را به استفاده از روکش صندلی خودرو ترغیب می کند.

انواع روکش صندلی ماشین

در واقع بسیاری از صندلی‌های خودرو بی‌شمار هستند و نمی‌توان به این شکل برای آن‌ها گروهی ترتیب داد، بنابراین باید صندلی‌های خودرو را بر اساس جنسیت ساخت آن‌ها تقسیم کرد، از جمله: روکش‌های پارچه‌ای، روکش‌های چرمی و چرم و روکش های پارچه ای با هم در زیر با ویژگی های هر یک از این انواع آشنا خواهید شد.

1. روکش پارچه ای

روکش های پارچه ای همانطور که از نامشان پیداست از هر پارچه ای ساخته می شود و این پارچه را می توان از مواد مختلفی مانند پنبه یا مخمل تهیه کرد. روکش های پارچه ای نیز رنگ های متنوعی دارند که به احتمال زیاد به دلیل پارچه مورد استفاده است. همچنین این نوع روکش صندلی مانند چرم عرق بدن را جذب نمی کند. این نوع پوشش مقاوم در برابر سایش است و از بین نمی رود. این نوع صندلی در تابستان به راحتی خنک می شود و در زمستان به راحتی گرم می شود بدون هیچ مشکلی.

معایب پوشش های پارچه ای. یکی از مشکلات روکش پارچه، محو شدن رنگ در اثر نور خورشید است. یکی دیگر از مشکلات روکش های پارچه ای صندلی این است که به سختی شسته می شوند. لکه های ایجاد شده روی این پوشش به سختی پاک می شوند و عمدتاً دائمی هستند. این امر باعث می شود که پلاک برای مدت طولانی روی درب باقی بماند و فضای داخلی خودرو ناخوشایند به نظر برسد.

2. روکش های چرمی

در این نوع روکش، چرم ماده اصلی محصول است، اما چرم مورد استفاده می تواند انواع مختلفی داشته باشد از جمله:

- چرم طبیعی: اگرچه این نوع چرم دارای قیمت بالا و کیفیت مناسبی است که جذاب است، اما برخلاف تصور، ماندگاری زیادی ندارند.

- چرم صنعتی: این نوع چرم ارزانتر از چرم طبیعی است و می توان گفت دوام و ماندگاری بیشتری دارد.

چرم نایلونی: چرم نایلونی بدترین نوع روکش صندلی محسوب می شود و دوام و ماندگاری بسیار ضعیفی دارد.

بر خلاف روکش های پارچه ای، روکش های چرمی بسیار راحت تمیز می شوند و برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند مناسب است. این روکش ها را می توان به راحتی با استفاده از طیف وسیعی از اسپری ها و مواد پاک کننده مخصوص تمیز کرد. البته باید مراقب بود که این لکه ها و کثیفی ها برای مدت طولانی روی صندلی باقی نمانند، زیرا در صورت ماندگاری، تمیز کردن آن ها بسیار سخت می شود. این نوع روکش ظاهری بسیار زیبا به خودروی شما می بخشد که با گذشت زمان تقریبا دائمی خواهد بود زیرا رنگ این زیبایی تغییر نمی کند، همانطور که حتما می دانید خودروسازان همیشه از این نوع روکش صندلی برای خودروهای خود استفاده می کنند. با کیفیت بالا

معایب روکش چرمی صندلی: از معایب روکش چرمی صندلی ها می توان به گرما در تابستان یا تابش مستقیم نور خورشید اشاره کرد، باعث گرم شدن روکش صندلی و صندلی می شود که در هنگام رانندگی باعث تعریق بدن شما برای جلوگیری از تعریق می شود می توانید از زیرانداز صندلی استفاده کنید. برای کشش بدن شما همچنین یکی دیگر از معایب این نوع روکش سرد بودن صندلی و روکش آن در زمستان است زیرا پس از مدتی فضای داخلی خودرو گرم می شود. در قسمت قبل اشاره کردیم که این نوع روکش دوام و ماندگاری بالایی دارد که این درست است اما متاسفانه در برابر خراش و ترک مقاومت کمتری دارد که با استفاده مناسب می توان از آن جلوگیری کرد.

3. پارچه و چرم ترکیبی را می پوشاند

تا به حال معایب بسته بندی پارچه و چرم را می دانید، اما بهتر است بدانید که سازندگان این محصولات به این مشکلات پی برده اند و سعی در رفع آن ها داشته اند. یکی از راه حل های رفع معایب این روکش ها، توسعه و تولید روکش هایی است که از ترکیب پارچه و چرم استفاده می کنند. در واقع این نوع روکش ها از یک سو سعی می کنند معایب روکش های پارچه ای و روکش های چرمی را از بین ببرند و از سوی دیگر مزایا و استحکام خود را حفظ کنند. به عنوان مثال در این نوع روکش برای رفع مشکل تعریق و گرمای بیش از حد، نشیمنگاه و تکیه گاه روکش از پارچه و اطراف و کناره آن از چرم ساخته شده است، به طوری که در صورت گرفتگی به راحتی تمیز می شود. کثیف تبدیل شود
 

تعیین کیفیت مناسب روکش های صندلی خودرو

روکش های پارچه ای صندلی ماشین یکی از پرطرفدارترین روکش ها در بین خریداران است. چنین روکش هایی نسبت به روکش های سبک وزن بیشتری دارند، طول عمر بیشتری دارند، عملکرد بهتری دارند و احتمال پارگی و ساییدگی کمتری دارند، بنابراین بهتر است در هنگام خرید به پارچه توجه کنید. هنگام خرید پتوهای پارچه ای با دقت به آن ها نگاه کنید و سعی کنید مدل هایی با دوخت بهتر بخرید. اگر از طرفداران خودروهای اسپرت و تیونینگ هستید، روکش صندلی چرمی ایده خوبی است. این روکش ها ظاهری زیبا و شیک دارند که جلوه را در خودرو دو چندان می کند.

اکثر کیف پول های موجود در بازار ممکن است با نام چرم و از نایلون به شما فروخته شوند، بنابراین بهتر است در هنگام خرید جنس آن را بررسی کنید و از کیفیت کیف پول خود اطمینان حاصل کنید. برای روکش های چرمی با لمس چرم تا حدودی می توان به کیفیت آن پی برد. پشت رویه چرم طبیعی حسی شبیه پشم دارد و از نظر کشسانی نرمتر از چرم خشک و مصنوعی است. اگر روکش هایی از چرم مصنوعی خریداری کنید، پس از مدتی این روکش ها ترک می خورند و ظاهر نامناسبی به خود می گیرند. در مورد مواد خوب برای روکش صندلی ماشین، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

- جنس روکش صندلی خریداری شده به گونه ای باشد که بتوان آن را با دست یا ماشین شستشو داد.

- روکش صندلی با کیفیت باید از تغییرات دما دوام بیشتری داشته باشد و در طول زمان حداقل تغییرات را داشته باشد.

- مطمئن شوید که جنس روکشی که می‌خرید، از موادی باشد که در سفرهای طولانی شما را خسته نکند، راحت و ضد عرق باشد.

- روکش صندلی خوب از چند تکه تشکیل شده است که به هم متصل شده اند.

- قبل از خرید روکش در صورت امکان بهتر است آن را روی صندلی های خود قرار دهید و از نظر ظاهری و راحتی تست کنید تا خرید مطمئن تری داشته باشید.

چگونه رنگ ماشین را انتخاب می کنید؟

انتخاب رنگ روکش صندلی ماشین بستگی به نظر شما دارد، اما در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند یک انتخاب اساسی و ساده داشته باشید. باید گفت رنگ بدنه خودرو و رنگ فضای داخلی خودرو از عواملی هستند که در انتخاب رنگ روکش صندلی تاثیرگذار هستند که با استفاده از آن ها می توانید تصمیم خوبی بگیرید.

تطبیق رنگ ها: یکی از ساده ترین راه ها استفاده از رنگ های مشابه است، به گونه ای که رنگ صندلی را با رنگ بدنه یا رنگ گاراژ هماهنگ می کنیم. شاید این روش راحت باشد، اما در همه موارد صحیح نیست، مثلاً این روش برای خودروهایی که اکثرا قرمز هستند، چندان به درد نمی خورد یا حداقل باید با رنگ های دیگری که مشکی بیشتر گرفت، ترکیب شود. تجربه

کنتراست رنگ: روش بعدی استفاده از کنتراست است. در این روش می توانید با استفاده از رنگ های متضاد پوست مناسبی را انتخاب کنید، مثلاً یک ماشین مشکی دارید، اگرچه استفاده از رنگ مشکی ممکن است برای ماشین شما مناسب باشد، اما می توانید با استفاده از رنگ قرمز، ظاهر خودروی خود را بهتر کنید. همچنین می توانید از ترکیب این دو رنگ استفاده کنید که بارها و بارها ثابت شده است که یک ترکیب برنده است.

طراحی روکش: توجه داشته باشید که طرح پارچه یا چرم نیز مهم است، استفاده از طرح های شلوغ برای خودروهای رسمی توصیه نمی شود، شاید استفاده از طرح های شلوغ یا بزرگ برای خودروهای اسپرت مناسب باشد، اما به عنوان مثال استفاده از این طرح ها می باشد. برای پوشش صندلی خودروهای دولتی یا شرکتی مناسب نیست.

- آب و هوا را در نظر بگیرید: اگر در مناطقی زندگی می کنید که همیشه در معرض نور خورشید هستید، توصیه می کنیم هرگز سراغ پوشش های تیره نروید، همانطور که می دانید رنگ های تیره نور بیشتری را جذب کرده و گرمای بیشتری را در خود نگه می دارند. بنابراین، اگر در مناطق گرم یا زیر نور شدید آفتاب زندگی می کنید، توصیه می کنیم از رنگ های روشن برای روکش صندلی استفاده کنید.

- کار خود را در نظر بگیرید: نکته بعدی کار شماست که تعیین کننده در انتخاب رنگ است. اگر ماشین شما شخصی است و نیازی نیست نگران جابجایی ماشین و تمیز نگه داشتن آن باشید، می توانید، اما اگر شغل شما مثلا راننده تاکسی است، استفاده از رنگ های روشن برای شما مشکل ساز خواهد شد. این زندگی آینده است و شما باید هر روز ماشین را تمیز کنید، بنابراین وظیفه شما ارتباط مستقیمی با انتخاب رنگ و جنس روکش صندلی دارد.

چگونه روکش صندلی ماشین را نصب کنیم؟

صندلی ها به روش های مختلفی روی خودروها نصب می شوند. در این میان برخی روکش ها با کش، برخی با چسب و برخی با زیپ نصب می شوند. روکش های زیپ را می توان بهترین نوع در نظر گرفت; زیرا جدا کردن آنها بسیار ساده تر است. لازم به ذکر است که برای خودروهای لوکس جدید باید در خرید صندلی دقت کرد چرا که در انتخاب صندلی های غیر فابریک خطراتی وجود دارد. بسیاری از خودروهای جدید وارداتی دارای ایربگ در صندلی های خود هستند، بنابراین در صورت استفاده از صندلی های غیر فابریک، عملکرد این ایربگ ها تحت تاثیر منفی قرار می گیرد.
 

نمایش بیشتر: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/رنو/روکش-صندلی-تندر-90/

  • نت سنتر
۰۷
شهریور

عرق کردن یکی از راهکارهایی است که بدن شما برای خلاص شدن از یک سری مواد شیمیایی و همچنین خنک شدن خودش نیاز دارد. شما عزیزان باید دقت کنید زمانی که بیش از حد گرمتان است یا اینکه در مواقع خاصی می‌ترسید یا هنگام ورزش این نوع تعریق بسیار طبیعی است. حتی نوجوانان بیشتر از جوانان عرق می‌کنند، زیرا بدن آن‌ها در حال رشد است و غدد عرق آن‌ها بیشتر ترشح می‌کند. زنان یائسه نیز ممکن است در برخی از شرایط دچار عرق زیاد شوند، اما برخی از افراد به دلیل بیماری مبتلا به تعریق بیش از حد عرق می‌شوند. در این مطلب از مجله جوان ایرانی به طور کامل برای شما شرح می‌دهیم علت عرق کردن زیاد چیست.

علت عرق کردن زیاد چیست؟ آیا خطرناک است؟

  • نت سنتر