نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

معرفی و همه چیز در مورد گوشی سامسونگ s24

شنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۲، ۰۸:۴۱ ق.ظ

نسل بعدی جلودار سامسونگ اوایل امسال یعنی در سال 2024 عرضه می شود و شایعات فراوان در مورد این پرچمداران جدید در حال افزایش است. اگر از طرفداران برند سامسونگ هستید، قطعا دوست دارید بدانید که چه تغییراتی در این مدل های جدید مشاهده می شود و آیا این تغییرات ارزش بهبود دارند یا خیر. با سروش موبایل همراه باشید تا با مشخصات گوشی s24 ultra و سایر مدل های این خانواده و شایعات پیرامون آن ها بیشتر آشنا شوید.

ما در حال شمارش معکوس برای عرضه گوشی های سامسونگ گلکسی 2024 هستیم، و دنیای فناوری اخبار منتشر شده را تا کنون جمع آوری می کند تا درباره عملکرد سامسونگ فراتر از عملکرد گوشی های پرچمدار 2024 اطلاعات بیشتری کسب کند.

خرید انواع گوشی دکمه ای و کلیدی با ارزانترین قیمت از وارد کننده با کد ریجستری

دوربین S24 چه می گوید؟

تاکنون هیچ خبر یا نشانه ای مبنی بر بهبود دوربین سری S24 از نظر سخت افزاری توسط سامسونگ منتشر نشده است. در واقع، به نظر می رسد که امسال شاهد هیچ تغییری در ماژول های فوق عریض (12 مگاپیکسل) و تلفوتو (10 مگاپیکسل) نباشیم. تصاویر لو رفته از تصاویر گرفته شده تا کنون نشان می دهد که یک (لنز تله دوگانه) با گزینه های 2x و 3x وجود خواهد داشت، اما این سنسور دوربین اصلی تنها دارای زوم 2 برابر و تله فوتو 3 برابر و دوربین مربوطه 12 مگاپیکسل است. سنسور سلفی از سال گذشته حفظ شده است. آمده است.

آخرین اخبار از صفحه نمایش سری S24

حسگر اثر انگشت اولتراسونیک

محافظ صفحه نمایش

مدل‌های پایه، پریمیوم و اولترا سامسونگ گلکسی 2024 دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر و محافظ صفحه‌نمایش Gorilla Glass Armor هستند.

آخرین مشخصات صفحه نمایش S24 و S24+ سامسونگ

انتظار می رفت که کاربران صفحه نمایش های معمولی S24 Plus و S24 بتوانند به صورت دستی نرخ رفرش را از 1 به 120 هرتز تغییر دهند. اما به نظر می رسد قابلیت تغییر نرخ تازه سازی همچنان مانند انتخاب از حالت های از پیش تعیین شده در قسمت روشنایی گوشی است

رزولوشن گوشی‌های S24 Plus و Ultra QHD+ است، اما همانطور که مشخص است، وضوح نسخه پایه باید در FHD+ باقی بماند.

نتیجه گیری نهایی در مورد باتری ها

در آپدیت های قبلی در مورد ظرفیت باتری گوشی های سری S24 صحبت های زیادی کرده بودیم و حال قصد داریم این بازی را خلاصه و کامل کنیم.

یک باتری کمی بزرگتر در دو مدل پایه S24 و S24 plus استفاده شده است. البته این عظمت در اندازه نیست بلکه به نظر می رسد در ضخامت نهفته است. در مورد ظرفیت باتری به این نتیجه می رسیم که:

گلکسی اس 24 معمولی دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی (+ 100 میلی آمپر ساعت در مقایسه با S23) خواهد بود، در حالی که مدل پلاس دارای باتری 4900 میلی آمپر ساعتی (+ 200 میلی آمپر ساعت در مقایسه با S23+) خواهد بود.

تراشه اگزینوس مانند همیشه در خانواده گوشی های پرچمدار سامسونگ قدرتمند باقی مانده است

از اولین روز انتشار اخبار در مورد دستگاه های جدید سامسونگ گلکسی، بیشتر اخبار s24 سامسونگ (هر 3 مدل: پایه، پلاس، اولترا) به تراشه نسل 3 اسنپدراگون 8 اختصاص یافته است. عرضه هر 3 مدل گوشی پرچمدار سامسونگ با قوی ترین تراشه های موجود برای گوشی های 2024 یکی از هیجان انگیزترین بخش های فروش محسوب می شد. این مورد نیست

اگر فکر می کنید چه اتفاقی برای تراشه در گوشی های پایه و پلاس S24 خواهد افتاد. باید بگوییم تکلیف روشن است. گوشی های معمولی S24 و S24+ قرار است از تراشه Exynos 2400 استفاده کنند.نکته مثبت و قابل توجه در اینجا این است که تراشه Exynos 2400 70 درصد عملکرد بهتری نسبت به Exynos 2200 دارد که می تواند برای طرفداران سامسونگ امیدوار کننده باشد.

نسل سوم تراشه اسنپدراگون 8 تنها در قلب گلکسی اس 24 اولترا قرار دارد

در واقع، مدیران کوالکام اعلام کردند که گوشی های گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس در خارج از ایالات متحده و کانادا به فروش خواهند رسید. مجهز به تراشه اگزینوس و اسنپدراگون 8 نسل سوم انحصاری S24 ULTRA (در سطح جهانی)، S24 معمولی و S24 + در کانادا و ایالات متحده.

پردازنده گرافیکی سامسونگ S24

Samsung LSI هنگام صحبت در مورد پردازنده گرافیکی جدید Xclipse 940 که بر اساس فناوری RDNA 3 AMD ساخته شده است، به جزئیات زیادی پرداخته است. در واقع، پردازنده گرافیکی Xclipse 920 که مشابه تراشه Exynos 2200 است، 50 درصد عملکرد کمتری نسبت به مدل جدیدتر (Xclipse 940 بر اساس معماری RDNA 3 AMD) دارد. به عنوان مثال، در بازتاب و روشنایی صفحه نمایش 50 درصد و حتی ایجاد سایه در فرآیند رنگ، این امر بیشتر قابل مشاهده است.

Xclipse 940 GPU Superiority در مقابل. Xclipse 920 (نسل جدید در برابر نسل قبلی)

پردازنده گرافیکی Xclipse 940 حدود 14.7 درصد بهتر از Xclipse 920 در هوش مصنوعی عمل می کند و سرعت بالاتر نیز کم اهمیت نیست. افزایش سرعت پردازنده گرافیکی Xclipse 940 در ویژگی هایی مانند Live Translate و Generative Edit بیشتر مشهود است. به عبارت دیگر، این پردازنده گرافیکی قادر است از ترجمه آنلاین در تماس صوتی و ویرایشگر تصویر سامسونگ S24 پشتیبانی کند.

خرید گوشی نوکیا مینی بند انگشتی bm10 که با آن مشکل ریجستری ایفون را دور بزنید

خبر خوب در مورد حافظه S24 چیست؟

با توجه به بخش یادآوری؛ تاکنون اخبار تکمیلی بوده و هیچ خبر متناقضی ندیده ایم. به عنوان مثال، خبر خوب برای خریداران آینده Galaxy S24+ این است که ظرفیت رم به 12 گیگابایت افزایش خواهد یافت. (S23+ فقط با 8 گیگابایت عرضه شد). با این حال، گلکسی اس 24 کوچکتر همچنان 8 گیگابایت رم خواهد داشت و حافظه اصلی نیز 128 گیگابایت خواهد بود. نکته اینجاست که میزان حافظه داخلی مدل پلاس یعنی گلکسی اس 24 پلاس به 256 گیگابایت افزایش یافته است که در مدل معمولی اینطور نبود.

آیا واقعا سری S24 در 17 ژانویه معرفی می شود؟

طبق آخرین اخبار، 17 ژانویه، زمان اصلی نمایش گوشی های پرچمدار سامسونگ است.

آنچه می توانید از S24 Ultra انتظار داشته باشید

سامسونگ S24 Ultra را در تاریخ 17 ژانویه یا 27 دسامبر عرضه خواهد کرد و این گوشی بدون شک پرچمدار این شرکت خواهد بود.

این سومین باری است که سامسونگ از طراحی S22 Ultra استفاده می کند، اما همانطور که همه می دانیم این گوشی از هر نظر بهتر از S22 Ultra خواهد بود. با توجه به شایعات و تصاویری که تا کنون به بیرون درز کرده است، در اینجا چیزی است که از این گوشی می دانیم.

تیتانیوم کادرو

گلکسی اس 24 اولترا مانند آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس از تیتانیوم در قاب برای کاهش وزن استفاده می کند. تیتانیوم بسیار بادوام است و در ترکیب با آلومینیوم بسیار سبک است. اپل به لطف این ترکیب، وزن گوشی بزرگ جدید خود را حدود 20 گرم کاهش داده است و ما همچنان منتظریم تا شاهد کاهش وزن در S24 Ultra باشیم.

Samsung S24 Ultra در 4 رنگ عرضه خواهد شد. سیاه تیتانیوم، بنفش تیتانیوم، خاکستری تیتانیوم و زرد تیتانیوم.

صفحه نمایش تخت و صفحه نمایش روشن

S23 Ultra به دلیل گوشه های خمیده، مقداری روشنایی صفحه را از دست داد. خوب، باید بگویم که سامسونگ این کار را با گوشی های جدید خود انجام نمی دهد. صفحه مسطح استفاده از قلم گوشی را آسان کرده و تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد.

این صفحه نمایش دارای روشنایی بیش از 2600 نیت خواهد بود و از صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با رزولوشن 1440 در 3088 پیکسل با نرخ تازه سازی 120 هرتز استفاده می کند.

قلم S

یکی از امضاهای برند سامسونگ برای گوشی های پرچمدار S Pen است که در این گوشی شاهد آن خواهیم بود. باید دید این خودکار بهتر از قبلی خواهد بود یا خیر. اما به نظر می رسد چیزی تغییر نکرده است.

مشخصات دوربین

در مورد دوربین ها حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد. اکنون تخمین می زنیم که دوربین این گوشی قابلیت زوم 5 برابری را دارد و ممکن است از یک لنز پریسکوپ 50 مگاپیکسلی برای آن استفاده کرده باشد. سنسور اصلی استفاده شده برای گوشی نیز 200 مگاپیکسل است; به عبارت دیگر، همان چیزی که در S23 Ultra داشتیم. دارای لنز 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر و دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با فوکوس خودکار و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی.

در مورد ویدیوی خود صحبت کنیم، این گوشی می تواند ویدیوهای 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه و فیلم های 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه ضبط کند. عکس های این گوشی به صورت پیش فرض 24 مگاپیکسلی هستند.

اسنپدراگون 8 نسل 3 با IA

این گوشی در سراسر جهان از اسنپدراگون 8 نسل 3 پشتیبانی می کند. دارای 12 گیگابایت رم LPDDR5X و گزینه های ذخیره سازی 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت است.

این تراشه قدرتمند این گوشی را به هوشمندترین گوشی تاریخ تبدیل خواهد کرد. ویژگی هایی مانند ترجمه بلادرنگ (این ویژگی به شما امکان می دهد به یک زبان خارجی صحبت کنید و در این برنامه تلفن ترجمه کنید). از دیگر ویژگی ها و قابلیت های هوش مصنوعی می توان به قفل صفحه نمایش فعال و صفحه کلید هوشمند اشاره کرد که بخشی از رابط کاربری One UI 6.1 هستند.

به دوربین برگردیم اگرچه این واحد از نظر سخت افزاری تغییری نکرده است، تراشه جدید پیشرفت های زیادی را برای گوشی به ارمغان آورده است

Galaxy S24 Ultra تصاویر گرفته شده توسط دوربین اصلی را با استفاده از هوش مصنوعی بهینه می کند. سامسونگ گفته است که مشکلات گوشی قبلی، S23 ultra را برطرف کرده است و اکنون دوربین جدید می تواند 12 شی را در قاب تشخیص دهد.

حالت شب نیز بهبود یافته است. اکنون افکت عکس در شب تصویر را واضح تر می کند. ویرایش خلاق یک جایگزین مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد تصاویر خاصی را حذف یا جابجا کنید.

باتری و شارژ

این گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. و دارای 45 وات شارژ و 15 وات بی سیم است. ظرف 30 دقیقه باتری از 0 تا 65 درصد شارژ می شود.

ارسال پیام ماهواره ای اضطراری

این گوشی قابلیت ارسال پیام فوری در مواقع اضطراری را دارد. بنابراین حتی بدون آنتن نیز این گوشی قابلیت ارسال پیام های ماهواره ای را فراهم می کند.

قیمت

S24 Ultra با قیمت های 44 1449، 96 1596 و 80 1809 در پیکربندی های 12/256 گیگابایت، 12/512 گیگابایت و 1/12 ترابایت عرضه خواهد شد.

 

S24 Ultra با 12 گیگابایت رم

در تست GeekBench 6 عملکرد تراشه Exynos 2400 مورد توجه قرار گرفت که این مدل در بخش تک هسته ای 5 درصد و در بخش چند هسته ای 22 درصد بهتر از اسنپدراگون 8 نسل 2 عمل می کند.

طبق شایعات، سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا را تنها با نسخه نسل سوم اسنپدراگون 8 عرضه خواهد کرد، در حالی که گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس از تراشه اگزینوس 2400 استفاده خواهند کرد. به یک معنا، قصد سامسونگ این است که بهترین عملکرد سخت افزاری را در گران ترین گوشی های خود حفظ کند تا کاربران را به خرید این مدل ها ترغیب کند.

اس 24 اولترا با اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه خواهد شد

گزارش های جدید نشان می دهد که گوشی S24 Ultra با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 عرضه خواهد شد. این گزارش می گوید که S24 و S24+ با تراشه های Exynos 2400 یا Snapdragon 8 Gen 3 وارد بازار خواهند شد.

شایعاتی وجود دارد که تراشه جدید سامسونگ با استفاده از فناوری +LPP 4 نانومتری تولید خواهد شد. سرعت این تراشه دو برابر Exynos 2200 است و در هوش مصنوعی 15 درصد سریعتر خواهد بود.

S24 Ultra Image

رندرهای دقیق S24 Ultra امروز منتشر شد. با نگاهی به این مشخصات متوجه می شوید که S24 Ultra از نظر طراحی تفاوت چندانی با S23 Ultra ندارد، اما واضح است که صفحه نمایش این گوشی از حالت خمیده به تخت تبدیل شده و لبه های خمیده ای ندارد. S24 Ultra همچنان شکل مستطیلی خود را با لبه های گرد حفظ کرده است. طبق گزارشات، وزن S24 Ultra 233 گرم است.

قدرت باتری S24 و ابعاد و اندازه صفحه نمایش

امروز اطلاعات تکمیلی در مورد سری S24 منتشر شده است که از ظرفیت باتری، ابعاد و اندازه صفحه نمایش این گوشی ها می گوید.

طراحی و کیفیت صفحه نمایش

مدتی پیش شایعاتی مبنی بر حذف نسخه پلاس از نسل جدید و عرضه محصولات پرچمدار خود توسط سازنده کره ای تنها در دو مدل گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 اولترا منتشر شد. در حال حاضر منابع موثق این احتمال را تکذیب کرده و معتقدند که سامسونگ نسل جدید را مانند گذشته در سه مدل روانه بازار خواهد کرد.

همانطور که انتظار می رفت، سری گلکسی اس 24 با پنل های 6.1، 6.6 و 6.8 اینچی عرضه خواهد شد و طبق منابع مختلف، تغییرات عمده ای در طراحی این گوشی ها نسبت به سری S23 ایجاد نخواهد شد و این تنها امکان پذیر است. اینکه سامسونگ کاری خواهد کرد که این نسل را از نسل قبلی متمایز کند. دوربین را عوض کنید. البته سامسونگ در طراحی گلکسی زد فلیپ 5 تغییر چندانی نسبت به نسل قبل نداشته است و به نظر می رسد این اتفاق برای سری اس 24 نیز تکرار شود.

با این حال، Ice Universe اخیرا ادعا کرده است که هر دو گوشی گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس دارای لبه های صاف خواهند بود. بسته به طراحی S22 یا S23، قاب پشتی کاملاً صاف خواهد بود. اما قاب کناری منحنی است. به گفته این منبع در دو مدل جدید حاشیه های تخت را مشاهده خواهیم کرد. بنابراین این گوشی از نظر طراحی شباهت بیشتری به آیفون اپل خواهد داشت. این اظهارات در مورد شارژ Ultra صدق نمی کند و باید دید این سازنده چه سیاست هایی را برای گران ترین گوشی های خود اتخاذ خواهد کرد.

 

  • نت سنتر