نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

۲۷
ارديبهشت

موکت اداری

 

امروزه، در طراحی فضای اداره ها بیش از پیش دقت و سلیقه به خرج داده میشود. موکت ها یکی از مهمترین بخش ها در طراحی فضای اداره ها هستند. موکت های اداری با ورود به بازار توانستند، در بازه زمانی کمی طرفداران زیادی پیدا کنند. مزایای فوق العاده و ویژگی های منحصر به فرد این محصول، حتی مشکل پسند ترین خریداران را راضی کرده است. موکت اداری نوعی از موکت است که جهت کاربری های اداری طراحی شده تا وابسته به نیاز مشتریان، با انتخاب یکی از آنها برای محیط اداری یا تجاری خود استفاده کنند.

 

باید گفت موکت اداری علاوه بر اینکه در زیبایی و جذابیت فضا تاثیر دارد، بخاطر بالا بودن کیفیت و نرم بودنش حس بهتری به پای افراد و کارکنان نیز میدهد، همچنین افرادی که وارد این مکان ها میشوند نوعی حس صمیمیت و در خانه بودن دارند. این موضوع میتواند روی کسب و کار، جلب مشتری و سود آوری شرکت و سازمان تاثیرات مثبت بگذارد.

 

انواع موکت اداری

 

موکت های اداری در دو نوع؛ موکت رول و موکت تایل وارد بازار شده اند و در طرح ها و رنگ های مختلف، تمام سبک ها و سلیقه ها را پوشش میدهد.

 

موکت رول

 

مانند سایر موکت ها رولی است و صرفا نوع بافت و طرح آن ها است که نوع کاربری آن را مشخص میکند. موکت های رولی اداری عموما دارای بافت لوپ بوده و برای نصب در مکان های که دارای پستی و بلند یا پله هستند مناسب تر اند. این نوع موکت  نیز در مقایسه با دیگر موکت های اداری دارای قیمتی پایین تر و اقتصادی است.

 

موکت تایل

 

موکت های تایل به صورت تایل های مربعی با ابعاد عموما 50×50 cm تولید میشوند و دارای زیره پلاستیکی ضخیمی هستند. این موکت ها همانند کفپوش کنار یک دیگر به زمین چسبانده میشوند. این نوع موکت ها به دلیل طرح های متنوع و تولید شدن آن ها به صورت تایل، میتوان رنگها و طرح های گوناگون از آن ها را در کنار یکدیگر به کار برد.

 

 

 

 

ویژگی موکت تایل

دارای بیشترین مقاومت موکت در فضاهای پر ترافیک- مقاومت ۳۳ ساله

دارای بالا ترین شاخص بی ا فال اشتغالی

قابلیت ضد صدا

قابلیت تمیز شوندگی بالا و پاک شوندگی بالا

دارای تمامی استاندارد های بین المللی و محیط زیست

قابلیت ضد الکتریسیته ساکن

دارای نوع نخ پلی آمید ۶ به بالا

مزایای موکت اداری چیست

کاهش آلودگی صوتی

 

رفت و آمد در ادارات بسیار زیاد است و می بایست از کف پوش های مناسبی جهت جلوگیری از صدای تردد استفاده شود. بی شک انواع موکت های اداری در کاهش صدای محیط بیشترین تاثیر را دارند. حفظ آرامش و مدیریت صوتی در محیط های اداری موجب تمرکز بیشتر کارکنان میشود و کارایی را افزایش میدهد. طراحی اداری با دکوراسیون داخلی منازل تفاوت های بسیار زیادی دارد و این به دلیل وجود تردد بالای رفت و آمد در محیط های اداری است، طبق استاندارد های اعلام شده، موکت با قدرت جذب صدای بالا، مناسب ترین کفپوش اداری شناخته شده است.

 

الیاف مرغوب

 

جنس موکت از الیاف پلی پروپیلن، پلی اتیلن یا سایر پلی آمیدها است. الیاف به هم فشرده شده دارای کیفیت بالاتری هستند و برای ادارات معمولا از موکت هایی با الیاف کوتاه و متوسط استفاده میشود. ویژگی موکت های که برای محل های پر تردد به کار میرود متفاوت تر از موکت در منازل است. مثلا؛ درست است که موکت پرزدار برای منازل مناسب تر و شکیل تر و خوش منظر تر است، اما برای مکان های شلوغ میتواند دردسر ایجاد کند. راه رفتن روی موکت های پرز بلند دشوار تر از موکت های نمدی و موکت کبریتی است.

 

تنوع در طراحی فضا

 

با استفاده از موکت میتوان از تمام قابلیت های فضا بهره برد. یکی از اصلی ترین مزیت های موکت اداری منعطف بودن آن است که باعث میشود از آن در اتاق مدیریت، راه پله ها، گوشه های دفتر، پوشش کف راهرو و بخش های دیگر ساختمان استفاده کرد. خلاقیت در طراحی از دیگر مزایای موکت اداری است که به خوبی میتوان از آن بهرمند شد. تنوع رنگ، طرح و نوع بافت در موکت موجب شده تا ابتکارات متفاوت فردی در هنگام نصب موکت قابل اجرا باشد و هیچ محدودیتی در نصب و اجرای موکت وجود نداشته باشد. ثبات رنگی از دیگر مزایای موکت است که در گذر سال های بدون افت کیفیت ماندگاری دارد.

 

ایجاد صمیمیت در محیط اداری

 

موکت اداری در پوشش کف ساختمان، احساس گرما و صمیمیت را به وجود می آورد و فضا را از خشکی و کسل کننده بودن دور میکند. طراحی داخلی اداری باید به گونه ای باشد که روحیه نشاط جمعی و همدلی را افزایش دهد. نکته بالا بردن روحیه کارکنان در گذشته کمتر مورد توجه قرار میگرفت ولی این روزها از مهم ترین اصول در دکوراسیون اداری به شمار میرود. موکت اداری فضا سازی انحصاری صمیمیت و همدلی را بیشتر کرده و کارکنان احساس بهتر و بهره وری بیشتری خواهند داشت.

 

قیمت اقتصادی موکت

 

قیمت موکت های اداری به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. یکی از مهمترین موارد، ایرانی یا خارجی بودن موکت است که مشخصا قیمت موکت خارجی بیشتر از موکت های ایران است. در سال های اخیر کیفیت موکت های ایرانی به گونه ای شده اند که توانایی رقابت با برندهای خارجی را دارند. جنس موکت یکی دیگر از مواردی است که میتواند باعث افزایش و کاهش قیمت شود.

 

نکات مهم در انتخاب موکت اداری

 

خرید موکت ممکن است کاری آسان به نظر بیاید، اما توجه نکردن به برخی نکات هنگام خرید ممکن است باعث نتیجه نامطلوب در خرید شود. مهمترین نکاتی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد، عبارتند از:

 

بافت موکت

 

موکت های موجود در بازار دارای بافت های مختلفی هستند که در اغلب موارد، موکت با بافت لوپ برای دفاتر به کار میرود. در این موکت حلقه های بافت موکت بریده نمیشوند، بلکه روی آن باقی می مانند. موکت های با بافت لوپ نسبت به سایر موکت ها برای مکان های پر رفت و آمد مناسب اند، زیرا توان تحمل فشار های سنگین را دارند.

 

طرح موکت

 

یکی از مهمترین موارد در هنگام خرید موکت  دفتر کار، طرح موکت است. زمانی که طرح موکت را انتخاب میکنید، باید به اصول زیبا شناسی نیز اهمیت بدهید و موکتی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با دکوراسیون داخلی دارد. برای پوشش کف دفتر کار میتواند از ترکیب طرح های متفاوت نیز بهره برد.

 

رنگ مناسب موکت

 

موکت که برای دفتر خود انتخاب میکنید میتواند هر رنگی داشته باشد، اما بهتر است رنگ موکت به گونه ای باشد که کثیفی و آلودگی را کمتر نشان دهد. به عنوان مثال؛ موکت های با رنگ روشن در اثر رفت و آمد زیاد به سرعت کثیف میشوند و نیاز به نظافت و شستشو دارند. از آن جایی که شستشوی مداوم باعث کاهش طول عمر موکت میشود، توصیه ما این است که رنگ موکت دفتر کار تیره باشد.

 

کیفیت و دوام موکت

 

کیفیت و دوام موکت یک اصل بسیار مهم و اقتصادی در هنگام خرید است. به عنوان مثال؛ اگر موکتی از نظر زیبایی چیزی کم نداشته باشد اما از کیفیت و دوام مناسبی برخوردار نباشد در مدت زمان کوتاهی نیاز به تعویض آن خواهید داشت، زیرا در مکان هایی مانند ادارات تردد با کفش انجام میشود. موکتی را که خریداری میکنید باید دارای استاندارهای لازم کیفیتی باشد. با توجه به افزایش قیمت موکت در سال های اخیر قطعا تعویض آن کار بسیار پرهزینه ای خواهد بود.

 

ضد چرک بودن

 

برخی از موکت های اداری دارای ویژگی ضد چرک بودن هستند که برای استفاده در دفتر کار بسیار مناسب میباشند. توجه داشته باشید تمام موکت های اداری دارای این ویژگی نیستند و در زمان خرید حتما از فروشنده در مورد خاصیت ضد چرک بودن موکت سوال بپرسید.

 

نوع الیاف

 

موکت های که دارای الیاف نایلون و پلی پروپیلن هستند، یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در دفتر کار هستند. این نوع الیاف نسبت به آلودگی و چرک شدن دوام بالاتری دارند و از طرف دیگر نظافت این موکت ها کار بسیار راحتی است.

 

راحتی در نظافت

 

موکت های اداری باید به راحتی قابل نظافت باشند، زیرا تردد در آن جا بسیار زیاد است و امکان آلودگی و کثیفی موکت بالا میرود. به عنوان مثال موکت هایی با پرز های بلند اصلا مناسب دفاتر کاری نیستند؛ زیرا که تمیز کردن آن ها و زدودن گرد و خاک از میان پرزهای آن ها کار سخت و دشواری است. بنابراین بهتر است هنگام خرید موکت اداری کاتالوگ را جهت اطلاع از متریال موکت و نحوه تمیز کردن آن مطالعه نماید.

 

 

 

 

تفاوت موکت اداری با دیگر موکت ها چیست

 

موکت ها در انواع و طرح های بسیار متفاوتی تولید میشوند و با توجه به مکان کفپوش میتوان موکت متناسب با آن را انتخاب کرد. همان طور که اشاره شد، مطمئنا فضای اداره با فضای خانه تفاوت های بسیاری دارند چه بسا حتی در فضای خانه در هر بخشی از موکت های مخصوص آن فضا استفاده میشود.

 

کاربرد موکت اداری

 

از موکت های اداری میتوان در مکان های عمومی دیگری در موارد زیر استفاده کرد:

 

مناسب نصب در شرکت ها و سازمانها

 فروشگاه های با تردد زیاد و بالا

 فرودگاه ها

سالن های تیاتر ها و سینما ها

کارخانه ها و مناطق صنعتی

جمع بندی

 

یکی از مهمترین نکاتی که باید هنگام خرید موکت  برای فضای اداری به آن توجه داشته باشید، دوام و کیفیت موکت است، زیرا تردد در مکان های مانند دفاتر زیاد است و در صورتی که موکت کیفیت خوبی نداشته باشد، در مدت زمان کمی دچار آسیب میشود و از بین میرود.

کفپوش ها یکی از مهم ترین عنصرهای طراحی فضای اداری هستند. کفپوش های موکتی باعث بروز حس صمیمیت، اعتماد بیشتر، افزایش اعتماد به نفس مشتریان و کارکنان، بالا رفتن فروش و جذب سرمایه میشود. در نتیجه نمیتوان در دکوراسیون داخلی ادارات و دفاتر بدون ایده، هدف، داشتن طرح کلی و تنها بر اساس سلیقه عمل کرد.

 

برای خرید موکت اداری چه مواردی مهم است

 

خرید موکت اداری کاملا وابسته به میزان بودجه شما و کیفیتی که در نظر دارید است. در واقع شما میتوانید موکت های اداری را از ارزان ترین قیمت تا گران ترین قیمت در اختیار داشته باشید و در این بین چندین عامل میتواند تعیین کننده قیمت محصول باشد.

 

اولین و مهم ترین عامل نوسان قیمت، خارجی یا ایرانی بودن موکت مورد نظر شما است. البته بهتره که بدانید در چند سال اخیر تولید کنندگان ایرانی تا حد زیادی توانسته اند،کیفیت موکت های خود را به موکت های خارجی برسانند. از این حیث، انتخاب موکت های ایرانی در پایین بودن قیمت یک امتیاز مثبت به شمار می آید.

 

از دیگر ملاک های مهم برای تخمین قیمت، جنس موکت میباشد که در هنگام خرید توضیحات لازم در مورد هر محصول به شما ارائه میگردد. علاوه بر قیمت موکت اداری، شما باید هزینه نصب آن را نیز در نظر بگیرید. این مورد با توجه به متراژ فضای مورد نظر شما میتواند کاملا متغیر باشد.

 

قیمت موکت ها در چه محدوده ای است؟

 

موکت رول به عنوان موکت اداری قیمت مناسب تری دارد و موکت اداری تایل قیمت بیشتری در بین موکت های اداری دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت موکت های اداری از مشاورین ما یاری بگیرید. در نهایت فراموش نکنید که قیمت یک موکت، هزینه ای است که شما برای آرامش و زیبایی محیط کار خود میپردازید، تاثیر آن را بعدها در رضایت مندی کارکنان و مراجعان خود

مشاهده خواهید کرد.

موکت از محبوب ترین کفپوش ها در نیم قرن پیش بوده است. با ظهور تکنولوژی های جدید و تولید انواع کفپوش های مدرن نظیر پارکت لمینت، موکت های قدیمی اعتبار خود را از دست دادند. در نتیجه تولید کنندگان موکت با تکنولوژی روز دنیا هماهنگ شدند. محصولی کاملا متفاوت را به بازار عرضه کنند.

 

موکت تایل اداری چیست – ویژگی های موکت تایل اداری

 

موکت های تایل، موکت های هستند که با قطعات هم اندازه و عموما مربع یا

چهارگوش ساخته میشوند. با خرید موکت تایل یک کفپوش مدرن را برای پوشش کف ساختمان

خریداری کرده اید. نوع موکت اداری تایل طرح دار و ساده است. رنگبندی موکت اداری

تایل بسیار زیبا و چشم گیر و محبوب است و به راحتی توانسته مشکل پسند ترین  خریداران را نیز راضی کند. اگر به دنبال موکتی

هستید که مناسب فضای پر تردد باشد و کثیف نشود و عمری طولانی مدت داشته باشد،

میتوانید موکت تایل ایرانی یا خارجی را برای محیط کار خود تهیه کنید.

 

روش و آموزش و نحوه نصب موکت اداری

 

·      قبل از شروع نصب باید زیر سازی مناسب انجام شود و کف تمیز و مرتب باشد.

 

·      مرحله بعد نصب موکت است. قطعات موکت های تایلی در کنار یکدیگر، باچسب مخصوص دوطرفه به کف چسباند میشود.

 

·      در مرحله بعد روی موکت های اداری رولی، با استفاده از ابزارهای غلتکی موکت ها در محل خودش ثابت و صاف میشود.

 

·      مهم ترین نکته در نصب موکت اداری، نصب دقیق موکت ها است.

 

·       یکی از حساس ترین قسمت ها، لبه های موکت ها هستند که در طول زمان از حالت صاف خود خارج میشوند. برای رفع این مشکل در قسمت لبه ها، باید از پروفیل های فلزی مخصوص محکم کردن موکت استفاده کرد.

 

قیمت موکت تایل اداری

 

قیمت موکت تایل اداری محصولات و تولیدات خارجی از قیمت نسبتا بالاتر نسبت به تولیدات داخلی برخوردار است. هزینه نصب موکت اداری در مقایسه با نصب پارکت و سرامیک پایین تر و اقتصادی تر است. شرکت ما کار خرید و فروش موکت تایل اداری انجام میدهد. شما بهترین و جدیدترین موکت های تایل اداری را از ما دریافت خواهید کرد.

 

کاربرد موکت های تایل

 

·      موکت تایل برای فضای اداری

 

·      کاربرد موکت تایل برای فضای تجاری

 

·      موکت تایل برای فضای هتل

 

·      کاربرد موکت تایل برای فضای دفترکار

 

مزایای موکت اداری تایل

 

·      ضد چرک بودن

 

·      موکت تایل اداری مناسب فضای پر تردد

 

·      مقاومت بسیار بالا در برابر آتش، سایش و تغییر رنگ

 

·      عایق صدا و رطوبت

 

·      مناسب برای استفاد از صندلی چرخ دار

 

·      راحتی در شست و شو و تمیزکنندگی

 

نقش موکت اداری تایل در دکوراسیون

 

نقش موکت اداری تایل در طراحی دکوراسیون اداری بسیار شگرف و زیباست. جلوه خاصی که موکت اداری به محل کار شما میدهد باعث جذب مشتری و بالا رفتن اعتماد به نفس در آن ها میشود. عایق صدا بودنش باعث میشود کارمندان تمرکز بالای در هنگام کار داشته باشند.

 

موکت سیزال

 

موکت برند سیزال در سال های گذشته به خوبی با نام موکت مدرن پیوند خورده است. تفاوت کیفیت و ویژگی های خاص این موکت باعث شده تا قیمت بالای آن هم از محبوبیتش کم کند. کمپانی های بزرگ و هتل های لوکس بیشترین ومحبوب ترین طرفداران این نوع موکت هستند.

 

 موکت برند سیزال آلمانی، موکت های تایل شش ضلعی چشمگیری هستند. در ابتدا استفاده از موکت خارجی مدرن برای کاربران خانگی و اداری جسورانه به نظر می رسید. اما موکت سیزال خرید این نوع از موکت ها را برای مشتریان بسیار ساده کرده است. طراحان این برند به خوبی توانستند تمایل مشتریان به فضاهایی بی همتا و یونیک را درک کنند. برای این نیاز، پاسخی زیبا و خلاقانه تولید کنند.

 

محبوب ترین طرح موکت اداری تایل سیزال Sizal

 

از جمله طرح های بهترین موکت اداری  تایل سیزال Sizal در دسته رول میتوان به موکت طرح سیکرت، موکت طرح سیدنی، موکت طرح شگی و اسنوپی اشاره کرد. در میانموکت های اداری موکت سیزال طرح های گرانیزو، فرست رادیانت، فرست بلاک، هوگو بسیار محبوب هستند.

موکت اداری نوعی از موکت با جنس پلی آمید است که جهت کاربری های اداری و هتل ها و سینماها طراحی شده است. نصب موکت های اداری در فضاهای چون، کتابخانه ها، هتل ها، ادارات که کاهش آلودگی صدا حائز اهمیت است، رواج بسیاری دارد. زیرا جنس و نوع بافت موکت به گونه ای است که خاصیت آکوستیکی دارد و آلودگی صوتی که هنگام راه رفتن ایجاد میشود را جذب میکند و مانع از انعکاس آن میشود. موکت های اداری دارای دو نوع تایلی و رول هستند. موکت تایلی مناسب مکان های صاف و بدون شکستگی است. نوع رولی مناسب فضاهای با پله های داخلی مانند تئاتر ها است.

 

ویژگی های مهم در هنگام خرید موکت اداری

چرک تاب بودن آنها

خاصیت آکوستیکی و جذب آلودگی صوتی

سهولت در نظافت وشویندگی آن

مقاوم در برابر آتش سوزی

مقاوم در برابر تغییر رنگ

ضد الکتریسیته ساکن

مقاوم در برابر سایش

مناسب برای فضاهای با تردد متوسط به بالا

مناسب برای استفاده از صندلی چرخ دار

عایق صدا و رطوبت

جاذب نبودن خاک و گرد و غبار

کندسوز

قابل شست و شو

نحوه نصب موکت های اداری

 

موکت های اداری رولی مناسب نصب در اماکنی که دارای پله های ممتد یا پستی بلندی هستند مناسب تر است. بنابراین در مکان های مانند سینماها، آمفی تاتر ها و شرکت های و دفاتر کاری با پله های زیاد موکت رولی گزینه مناسب تری به نظر میرسد. در موارد خاص شما میتوانید طرح مورد نظر خود، لوگو هتل و یا شرکت خود را به صورت سفارشی بر روی موکت ها چاپ کنید. در این شرایط اندازه های موکت ها درست به اندازه سفارش های شما است و نیازی به برش در محل نیست.

 

مراحل نصب

قبل از شروع نصب باید زیر سازی مناسب انجام شود و کف تمیز و مرتب باشد. برای زیر سازی، ترکیب سیمان، پودر سنگ و چسب بتن پیشنهاد میشود.

مرحله بعد نصب موکت است. قطعات موکت های تایلی در کنار یکدیگر، باچسب مخصوص دوطرفه به کف چسباند میشود. موکت رولی نیز بر اساس اندازه و برش موکن=ت بر روس سطح چسبانده میشود.

در مرحله بعد روی موکت های اداری رولی، با استفاده از ابزارهای غلتکی موکت ها در محل خودش ثابت و صاف میشود.

مهم ترین نکته در نصب موکت اداری، نصب دقیق موکت ها است. زیرا در طول بهره برداری به واسطه راه رفتن و سر خوردن موکت، باعث جمع شوندگی نشود.

·       یکی از حساس ترین قسمت ها، لبه های موکت ها هستند که در طول زمان از حالت صاف خود خارج میشوند. برای رفع این مشکل در قسمت لبه ها، باید از پروفیل های فلزی مخصوص محکم کردن موکت استفاده کرد. یا از چسب های نواری دو طرفه مخصوص بهره برد.

هزینه نصب موکت ادرای

 

هزینه نصب موکت اداری رولی، در مقایسه با موکت تایل اداری اقتصادی تر است. قیمت موکت های ادارری محصولات و تولیدات خارجی از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است. هزینه نصب موکت اداری در مقایسه با نصب پارکت و سرامیک پایین تر و اقتصادی تر است.

  • نت سنتر
۱۹
ارديبهشت

زمانی که به طراحی یک محیط اداری یا شرکت، پرداخته میشود، نمیتوان اهمیت وجود پارتیشن را نادیده گرفت. با استفاده از پارتیشن بندی اداری، فضای محیط کار یا شرکت به بخش های مجزا تفکیک میشود و میتوان هر بخش را در اختیار یکی از کارمندان یا کارکنان ها قرار داد. امروزه به دلیل طراحی محیط ها که یک محیط برگ به همراه اشپزخانه هستند، تفکیک فضا با کمک پارتیشن ها میسر میشود.

پارتیشن اداری چیست؟

در بسیاری از ادارات، شرکت ها، فروشگاه ها و ... برای استفاده بهینه از محیط، از پارتیشن اداری استفاده میکنند. بدین وسیله میتوان با استفاده از پارتیشن در هر بخش عملکرد و فعالیت متفاوتی را انجام داد. پارتیشن های اداری در مدل ها و جنس های متفاوتی در بازار وجود دارند که شما میتوانید متناسب با سلیقه خود، دکوراسیون محیط و نوع کاربری انتخاب کنید. پارتیشن ها علاوه بر کاربری بودن، ظاهری شیک و خاصی را برای اداره و شرکت شما به وجود می آورند.

مزایای مهم پارتیشن بندی

  • مخفی کردن اتصالات و یراق آلات
  • قابلیت حرکت و حمل آسان و بی دردسر
  • سرعت بالا در ساخت و صرفه جویی در زمان
  • نصب آسان و سریع
  • کاهش هزینه ها
  • عدم آسیب رساندن به ساختمان ( دیوار ها، سقف، کف پوش ها)
  • تنوع بالا در جنس و طرح و رنگ
  • عمر طولانی و مفید
  • دوام و مقاومت بالا
  • استفاده مفید از کل محیط
  • انعطاف پذیری و زیبای بیشتر نسبت به دیوار های ثابت و آجری
  • مقرون به صرفه بودن
  • قابلیت اجرا در ارتفاعات گوناگون
  • آکوستیک بودن
  • حفظ پیوستگی و یکپارچگی در محیط در حین جدا سازی

کاربرد پارتیشن بندی اداری

در فضا های کاری، برای ایجاد محیط مطلوب به صورت شناور در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین برای جدا سازی بخش های مختلف و اتاق های مجزا برای هر کارمند و کارکنان، از پارتیشن اداری در طراحی داخلی بهره گرفته میشود. این نحوه تفکیک باعث ایجاد نظم و زیبای محیط میگردد، کارکنان در زمان کار خود، آرامش و تمرکز بیشتری دارند و این موضوع باعث افزایش راندمان کاری آن ها میشود.

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن اداری دارای خط تولید عظیمی است که به آسانی توانسته توجه مشتریان زیادی را به خود جذب کند. حتی توانسته توجه مشتریان مشکل پسند را راضی کند. پارتیشن های اداری در دو نوع متحرک و ثابت، تولید و عرضه میشود.  شما به راحتی میتوانید بر اساس نیاز خود پارتیشن ادارای را در ابعاد، اندازه و ارتفاع دلخواه برای محیط کار خود سفارش دهید.

متریال های پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری از متریال های متفاوتی چون، شیشه، چوب، ام دی اف، آلومینیوم به صورت تک جداره و دو جداره ساخته میشود. شما به راحتی میتوانید بر اساس سلیقه و نوع دکوراسیون و شرایط آب و هوایی خود بهترین گزینه را انتخاب کنید و به محیط اداری خود جلوه خاصی دهید.

پارتیشن چوبی

چوب یکی از پر کاربرد ترین عناصر موجود در دکوراسیون داخلی است که از آن در موارد مختلفی چون کف پوش ها و دیوار پوش ها و پارتیشن های استفاده میشود. اگر خواستار نصب پارتیشن چوبی در اداره خود هستید لازم است بدانید که پارتیشن های چوبی نیز در دو نوع پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره طراحی و تولید می شوند. برای این که پارتیشن چوبی شما جلوه بصری خاص و منحصر به فردی داشته باشد بهتر است از چوب راش استفاده کنید.

پارتیشن ام دی اف

همان طور که می دانید ام دی اف تخته ی فیبر با چگالی متوسط است که به انگلیسی fibreboard medium-density نامیده می شود.  برای ایجاد طرح های جذاب که قابلیت برش کاری دارد. همین موضوع باعث تولید پارتیشن های ام دی اف در طرح ها و مدل های متنوع و بسیار جذاب شده است. اگر به دنبال پارتیشنی هستید با ظاهری شیک ومقاوم که حالتی زنده و گرم در فضا ایجاد کند، پارتیشن ام دی اف برای شما بهترین گزینه است.

پارتیشن شیشه ای

استفاده از پارتیشن شیشه ای باعث می‌شود تا بتوانید فضای هر چند کوچک محل کار خود را بخش بندی کنید. شیشه به نحوی تاثیر گذار است که دیگر حس خفگی و حضور در فضای کوچک شما را احاطه نمی‌ کند. شیشه‌ ها به خوبی نور را از خود عبور می‌ دهند و در صورت لزوم استفاده از شیشه سکوریت بی رنگ در پارتیشن ‌بندی باعث می‌ شود تا ضمن جداسازی بخش های واحد کاری خود بتوانید تمامی بخش ها را نیز زیر نظر بگیرید. قطعاً کاربرد شیشه به جای دیوار ضمن بزرگ نشان دادن محیط تان از هزینه ‌های دیوار کشی ساختمان و البته در هم ریختگی محیط می‌ کاهد.

این نوع پارتیشن جزو جدیدترین نمونه های جداکننده های محیط داخلی می باشد. در این نوع پارتیشن شیشه ای با فریم های ظریف از آلومینیوم با رنگ مشکی یا سفید ترکیب می شود و یک پارتیشن جذابی را به وجود می آورد. با استفاده از جداکننده شیشه ای می توان بین مبلمان و محیط یک هارمونی زیبا ایجاد کرد. جداکننده شیشه ای خود انواع متفاوتی دارد که کاربرد و مشخصات گوناگونی دارند و شما می توانید برحسب نیاز و بودجه ی خود بهترین نوع پارتیشن را خریداری کنید.

انواع پارتیشن شیشه ای اداری

  • پارتیشن شیشه ای فریم لس (بدون فریم)

بدون فریم در مقایسه با نمونه های قبلی زیباتر، جذاب تر و مدرن تر می باشد. در این جداکننده هیچ گونه قالب جداکننده ی میان شیشه ها وجود ندارد. این مدل از پارتیشن ها در مقایسه با پارتیشن فریم دار کارایی بیشتری دارد و زیباتر است و فضای کمتری را اشغال می کند. پارتیشن های فریم لس از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردارند.

  • جدا کننده شیشه ای فریم دار

در حال حاضر استفاده از جداکننده های فریم دار در محیط های اداری بسیار رایج است. در پارتیشن شیشه ای فریم دار برای نگهداری شیشه از فریم های مختلف با متریال آلومینیوم، پروفیل آهنی، استیل و…استفاده می شود.

  • پارتیشن تک جداره

 به این نوع پارتیشن، پارتیشن معمولی نیز گفته می شود. مدل تک جداره در مقایسه با مدل دوجداره باریک تر و ظریف تر است و در مقایسه با مدل دوجداره عایق صوتی کمتری دارد. در مورد استفاده از پارتیشن تک جداره هیچ محدودیتی وجود ندارد و در مکان های مختلف قابل استفاده می باشد.

  • پارتیشن دو جداره

 در پارتیشن دوجداره به دلیل فاصله ی 5 تا 7 سانتی متری امکان استفاده از پرده کرکره وجود دارد و برای ایجاد فضا و حریم خصوصی کارکنان می تواند انتخاب ایده آلی باشد. در مدل دوجداره امکان عبور سیم، کابل های تلفن، برق و شبکه و… وجود دارد و هیچ گونه رسانایی برق یا پارازیت ایجاد نمی شود.

  • جداکننده شیشه ای ثابت

این نوع جداکننده به صورت ثابت می باشد و امکان جابه جایی و حرکت آن وجود ندارد. از این پارتیشن شیشه ای می توان در مکان هایی که نیاز به جداسازی کامل می باشد، استفاده کرد.

  • نت سنتر
۱۸
ارديبهشت

سوالی که بسیاری از والدین با آن مواجه هستند این است که "چه پوشکی بخریم؟"، شاید سوال سختی به نظر بیاید اما باید ابتدا شرایط اقتصادی خانواده برای قیمت پوشک و سپس شرایط فیزیکی کودک در نظر گرفته شود تا با استفاده از چند برند مختلف، به یک انتخاب مناسب برسیم. حال سوال اینجاست که؛ چرا پوشک بیبی کینگ خوبه؟ با ما همراه باشید تا دلایل این انتخاب را با هم بررسی کنیم

چرا خرید پوشک بچه بیبی کینگ می تواند گزینه ایده آلی محسوب شود؟

برای بررسی این موضوع باید بر اساس سایز پوشک پیش برویم و از دوران شروع خرید پوشک تا زمانی که بچه از پوشک گرفته می شود را بررسی کنیم تا ببینیم آیا می شود به صورت کامل به این برند اعتماد کرد؟ یا فقط در یک یا چند برهه مناسب می باشد؟

  • در هر صورت، بیبی کینگ یکی از برندهای معتبر پوشک در ایران محسوب می شود و بسیار پرفروش است
  • بیبی کینگ یک برند اقتصادی محسوب می شود و می تواند هزینه های شما را تا 40 درصد پایین تر بیاورد
  • بیبی کینگ تمام ویزگی های یک پوشک کامل را دارا می باشد و در این مقاله بیشتر به جزئیات نگاه خواهیم داشت.

پوشک بیبی کینگ مشخصات تمام سایز ها

پوشک بیبی کینگ در سایز 1 خوب است؟

پوشک کامل بچه بیبی کینگ سایز یک شامل 20 عدد Diapers است و برای نوزادهای تازه متولد شده ی 2 تا 4.5 کیلوگرم استفاده می شود، هم اکنون این پوشک را می توان جزو ارزان ترین پوشک های سایز 1 در بازار ایران معرفی کرد، زیرا دیگر برند اقتصادی بازار یعنی ببم، اصلا سایز 1 تولید نمی کند. اما شرکت پارس حیات که تولید کننده ببم است، تولید کننده مولفیکس هم بوده و در حرکتی جالب، پوشک سایز 1 مولفیکس را ارزان تر از دیگر سایز هایش در بازار عرضه می کند تا والدین را برای شروع خرید پوشک ارزان اینترنتی، با برند اصلی خود همراه کند؛ کلک رشتی!

  • در حال حاضر مولفیکس سایز 1 ارزانتر از مای بیبی سایز 1 است اما ممکن است در قیمت گذاری های جدید بیبی کینگ ارززان تر باشد.

پوشک مای بیبی سایز 1

ضعف بیبی کینگ در سایز یک چیست؟

نقطه ضعف پوشک بیبی کینگ سایز 1 را می توان عدم تعبیه برای کش پشت کمر دانست، این کش که برای راحتی کودک و همچنین جلوگیری از پس زدگی بسیار مفید است، در بسیار از برندهای دیگر هم وجود ندارد، اما بیبی کینگ در تمام سایز های خود این کش را در پشت یا در کناره ها تعبیه کرده، تنها سایزی که کش پشت کمر ندارد، همین سایز 1 می باشد.

  • خبر خوب؛ شرکت آرمان سلولز یزد تصمیم دارد از اواسط تابستان 1401 روی تمام پوشک های بیبی کینگ تغییراتی ایجاد کند که یکی از آن ها تعبیه کش پست کمر برای تمام سایز ها می باشد.

قدرت جذب و چسب های مکانیکال این سایز تقریبا مناسب و متناسب همین قیمت بوده و می تواند انتخابی مناسب برای خانواده هایی که به دنبال پوشک های مقرون به صرفه می باشند محسوب می شود.

  • یوزمارت، بزرگترین فروشگاه اینترنتی رشت است که در بخش پوشک بچه و دستمال کاغذی به صورت فروش عمده فعالیت می کند؛ در صورت درخواست بار با پشتیبانی یوزمارت 09391058877 تماس حاصل فرمایید.

کیفیت پوشک بیبی کینگ در سایز 2 چگونه است؟

برای اینکه ارزش خرید این محصول را بررسی کنیم، باز هم باید ببینیم ابتدا قیمت پوشک بیبی کینگ سایز ۲ چگونه است و در مقایسه با دیگر برندها در چه رتبه ای قرار می گیرد، سایز 2 پوشک که برای نوزادهای با وزن 3 تا 6 کیلوگرم استفاده می شود، خیلی زود به سراغتان خواهد آمد و احتمالا زیر یک ماه باید برای خرید پوشک سایز 2 اقدام کنید؛ اما چرا بیبی کینگ؟
همانطور که در بالا اشاره کردیم، بیبی کینگ سایز 2 دارای کش دور کمر بوده و مزیت بزرگی را نسبت به دیگر برندها برای خود دست و پا کرده است، در مورد ایجاد حساسیت هم بحث بسیار است و شرایط برای هر کودک متفاوت خواهد بود؛ ممکن است نوزاد شما با استفاده از بیبی کینگ دچار حساسیت شود و حتی کش دور کمر هم باعث قرمزیِ پوست او شود، اما این امکان هم وجود دارد نوزاد بدون هیچ مشکلی با این برند سازگاری پیدا کند.

پوشک سایز 2 بیبی کنیگ

 

بی بی کینگ برای پوست های حساس خوب است؟

اگر کودک شما دارای پوستی بسیار حساس است، بهترین انتخاب برای شما، خرید پوشک های سری مهربان با پوست مای بیبی می باشد. پیشنهاد دوم هم می تواند پوشک های جدید هانیز باشد که فقط کمی گمنام است اما از نظر کیفیت حتی بالاتر از مای بیبی محسوب می شود.

بیبی کینگ پوشک های سایز 2 خود را در دو بسته نرمال و دوبل عرضه می کند که در حال حاضر هیچکدام جزو 3 محصول ارزان در این سایز محسوب نمی شوند و پوشک ببم از بهترین قیمت در سایز 2 برخوردار است؛ البته هنوز قیمت های جدید در بازار جا نیوفتاده و ممکن است در خرید های جدید، Baby King را جزو دو برند ارزان در این سایز مشاهده کنیم.

  • در مجموع می توان این محصول را نسبت به قیمتش کاملا به صرفه قلمداد کرد؛ مگر اینکه روی بدن کودک شما جواب ندهد!

آیا Baby King در سایز 3 مناسب است؟

همانند سایز 2، بسیار زود به سایز 3 خواهید رسید و در این سایز هم زیاد طول نمی کشد که به یک سایز بالاتر بروید اما مهم است که انتخابی مناسب برای پوشک سایز متوسط 4 تا 9 کیلوگرم داشته باشید و مسیری که طی کرده اید را به درستی ادامه دهید. پوشک بیبی کینگ سایز 3 در دو بسته نرمال و دوقلو یا اقتصادی عرضه می شود که در کنار پوشک ببم، ارزانترین پوشک های بازار محسوب می شوند.

پوشک بیبی کینگ سایز 3

 

سایز 3 کش پشت کمر دارد؟

در این سایز هم کش پشت کمر تعبیه شده و اجازه نشت مایعات را به راحتی نخواهد داد. پوشک کامل بچه بیبی کینگ سایز سه دارای لایه بیرونی بسیار نرم و لایه داخلی نرم و خشک می باشد. پودر جاذب قدرتمند این پوشک باعث می شود تا چند ساعت در بدن کودک به صورت خشک باقی بماند و قابل استفاده باشد.

  • در سطح اول لایه داخلی که نام آن TopSheet می باشد، خط های لوزی شکلی وجود دارد که باعث می شود ادرار در تمام سطح پد پخش شود و به لایه ADL برسد، این طراحی پیشرفته باعثِ بالا رفتن ساعت استفاده و عدم حساسیت های پوستی در کودک می شود.

پوشک بیبی کینگ سایز 4؛ مهمترین انتخاب!

پس از نزدیک به 6 ماه از تولدت کودک، به سایز 4 خواهید رسید و احتمالا یک سال را باید در این سایز مهم سپری کنید، سایز 4 برای کودک هایی با وزن 7 تا 18 کیلوگرم استفاده می شود و Baby King با دو محصول پوشک بیبی کینگ سایز 4 بسته 12 عددی و پوشک بیبی کینگ سایز 4 بسته 34 عددی در بازار حضور دارد.

  • پوشک سایز 4 بیبی کینگ، ارزان ترین پوشک این سایز محسوب می شود؛ حالا وقتشه که اقتصادی خرید کنی!

سایز 4 جاییست که کودک کم کم به نشستن رسیده و در حال یادگیری و تلاش برای حرکت کردن به طریق مختلف است. این یعنی نیاز دارید که پوشک بچه دارای خاصیت کشسانی عالی، چسب های مکانیکال قوی، نوار کشسان و لایه عمودی محافظ باشد که پوشک بیبی کینگ تمام این گزینه ها را دارا می باشد.

  • در سایز 4، کش در کنار کمر تعبیه شده و پشت کودک نمی باشد؛ البته همانطور که گفته شد، در سری جدید پوش های بیبی کینگ تمام سایزها دارای کش کمر خواهند بود.

ارزان ترین پوشک سایز 4

اگر می خواهید اقتصادی خرید کنید، جوابِ چرا پوشک بیبی کینگ خوبه؟ را در این سایز خواهید گرفت، زیرا با افزایش نرخ پوشک ها در سال 1401، حالا بیبی کینگ نزدیک به 65 هزار تومان از محصول مشابه در برند مای بیبی ارزان تر بوده و این رقم برای سایز 4 مولفیکس 34 عددی نزدیک به 50 هزار تومان خواهد بود.

  • حتی پوشک ببم هم در قیمت گذاری جدید خود، بسیار گران تر از بیبی کینگ بوده و هنوز شاهد افزایش قیمت در سایز 4 بیبی کینگ نبوده ایم؛ اردیبهشت 1401

پوشک بیبی کینگ تمام سایزها

بیبی کینگ چقدر در بدن کودک می ماند؟

مهمترین ایراد سایز 4 بیبی کینگ نسبت به برندی مثل مولفیکس این است که نهایتا 4 یا 5 ساعت در بدن کودک دوام می آورد و پس از گذشت این مدت باید تعویض شود. اگر مشکلی با این موضوع ندارید، بیبی کینگ بهترین انتخاب شما خواهد بود.

Baby King؛ پوشک مناسب برای سایز 5

در ادامه سایز 4، با همان ویژگی ها به سایز 5 خواهیم رسید. قطعا اگر دوره یا دوره های قبلی با با هر برندی طی کرده باشید، از اینجا به بعد را هم با همان بند طی خواهید کرد و چیزی نمی تواند شما را برای تغییر برند متقاوعد کند. اگر قرار است Baby King خریداری کنید، فروشگاه اینترنتی یوزمارت قیمت عمده پوشک بیبی کینگ را برای شما فراهم می کند!
یوزمارت نماینده این برند در استان گیلان است و هر تعدادی که بیبی کینگ بخواهید می توانید از طریق سایت یا تماس با پشتیبانی آن را تهیه نمایید.
پوشک سایز 5 بیبی کینگ احتمالا آخرین دوره ی مصرف کودکتان خواهد بود، کودکی که حالا بزرگ شده، راه می رود، حرف می زند و به زودی شما را برای همراهی تا توالت صدا خواهد زد؛ Baby King سایز 6 ندارد!

  • اختصاصی از مجله یوزمارت
  • نت سنتر
۱۷
ارديبهشت


مدیسه یکی از فروشگاههای خوب در این حوزه است که در فضای آنلاین فعالیت میکند. کالاهایی که در وبسایت مدیسه قرار گرفته از برترین برندهای مطرح است. پارسیکار، کنکو، سفیر و کیان از برندهای خوشنام خودکار ایرانی هستند که محصولاتشان در لیست لوازم تحریر فانتزی ایرانی قرار دارد. هم چنین انواع لوازم تحریر فانتزی ارزان ایرانی مناسب تمام سنین را میتوانید در محصولات بادپرک پیدا کنید. تحریر فروش از آن دسته فروشگاههایی است که تنوع بسیاری در محصولاتش میتوان دید. فروشگاه آنلاین الیشاپ از تابستان 1394 فعالیتش را با فروش لوازمتحریر و اجناس فانتزی در فضای آنلاین آغاز کرد. البته در نظر داشته باشید معرفی سرویس های مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست و سرویس های فوق بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند. در صورتی که کالای رسیده شده به دست مشتری دارای آسیب باشد مشتری باید طبق ضوابط از 24 ساعت الی 1 هفته این خرابیها را به پشتیبانی الیشاپ اطلاع دهد. در این فروشگاه اینترنتی کاربرعلاوه بر راحتی در انتخاب و خرید کالا از اطمینان خرید یک کالای با کیفیت همراه با قیمت مناسب با پشتیبانی “فروشگاه های زنجیره ای اداری سهیل” بهره مند می گردد.به روز بودن قیمت و تنوع کالا ها از دیگر مزیت های این پایگاه اینترنتی می باشد.دریافت خدمات فراتر از انتظار مشتری باعث رضایتمندی بیش از پش مشتریان از پونز دات آی ار گردیده است.مشترکین بعد از ثبت نام و عضویت در این پایگاه می توانند همیشه از جزئیات آخرین خرید و خرید های قبلی خود آگاهی داشته و آنها را مدیریت نمایند.

پشتیبانی این فروشگاه به صورت شبانهروزی پاسخگوی شماست. اصل بودن کالا، قیمتهای مناسب، ارسال سریع و مشتریمداری در این فروشگاه اینترنتی حرف اول را میزند. از برترین برندهای موجود لوازم تحریر نظیر استدلر، فابرکاستل، وستا، پاپکو، سنتروین، اونر، پنتر، اشنایدر و یوروپن در این فروشگاه قابل خریداری است. در مقطع ابتدایی مخصوصاً پایه دوم تا ششم برای پرورش استعداد و خلاقیت دانشآموزان از کاردستی استفاده میکنند و برای درست کردن این کاردستیها با کاغذ سر و کار دارن، به همین دلیل برای هم چسبیدن کاغذ از ابزاری به نام چسب ماتیکی استفاده میکنیم که هم کار با آن راحت هست هم این که به صرفه میباشد. در صورتی که مشتری اشتباهی در انتخاب خود انجام داده باشد باید سریعا پس از دریافت بسته قبل از باز کردن آن به فروشگاه اطلاع بدهد تا امکان عودت کالا وجود داشته باشد. این وسایل از الزامات محیط کاری هستند که علاوه بر منظم نشان دادن سطح میز، دسترسی را به وسایل آسانتر میکنند؛ همچنین از منظر روانشناسی نوع ست رومیزی بیانگر شخصیت و کلاس کاری یک شرکت یا دفتر کار است، پس بهتر است فضای کاری هر فرد متناسب با روحیاتش چیدمان شود. پس از بررسی کالا، پول به حساب مشتری بازگردانده میشود.

همچنین به علت تراشیدن زیاد مداد یا مداد رنگی عمر آنها هم زود به اتمام می رسد و شما مجبور خواهید شد مجدد برای خرید آن هزینه کنید. در جهان هر ساله بیش از 300 میلیون تن کاغذ تولید میشود، به همین علت توصیه میکنیم که محصولات سازگار با محیط زیست را برای دفتر کار خود تهیه کنید. گاهی اوقات اسناد به قدری مهم هستند که امکان منگنه کردن آنها وجود ندارد به همین علت برای اتصال سایر اوراق به آن از گیره نگه دارنده استفاده میکنند. این کالاها به مدت ۲۴ ساعت از ساعت ۰۰:۰۱ دقیقه بامداد بر روی سایت قرار گرفته و در ساعت ۲۴ روز بعد تغییر میکنند. شرکت پارسا پلاستیک که محصولات خود را با نام تجاری پاپکو به بازار عرضه میکند فعالیت خود را از سال ۱۳۶۳ آغاز کرده است و با تولید انواع لوازم تحریر دانشجویی، اداری و غیره توانسته است جایگاه ویژهای در بازار لوازم التحریر پیدا کند. لوازم تحریر یک کلمهی پوششی است که شامل موارد متعددی از جمله کاغذ، نوار چسب، خودکار، پاککن، تراش و همینطور محصولات مبتنی بر کاغذ مانند دفتر و دفترچه یادداشت، دفتر برنامهریزی و غیره میشود. بیشتر ما مداد مشکی کمل (Camel) با روکش زرشکی را بهیاد داریم که شاید از مجبوبترین محصولات این کمپانی باشد، اما کمپانی استدلر علاوه بر مداد و خودکار مورد استفاده دانشآموزان، لوازم طراحی و نقاشی حرفهای و لوازم رومیزی مانند گیره کاغذ و تراش و غیره را نیز تولید میکند.

زیرا کیفیت کاغذ آن بسیار فوق العاده است. با توجه به این مسئله که دانش آموزان مقطع ابتدایی درس ریاضی را دارند؛ نیاز آن ها به خط کش، پرگار، شابلون و … بعلاوه این نوع دفترچه یادداشت ها دارای برچسب هایی نیز می باشند که ایده بسیار خوبی است، زیرا می توانید نکته ای را بنویسید و آن را روی یخچال یا هر جای دیگری که می خواهید بچسبانید که بسیار کار خلاقانه ای است. در این مقاله به معرفی برخی از مهمترین لوازم تحریر اداری خواهیم پرداخت و شما را با کاربرد آنها آشنا خواهیم کرد. دستهبندیها در الیشاپ به صورت لوازمتحریر، وسایل فانتزی و کیف تقسیمبندی شده است. خرید لوازم تحریر فانتزی عمده میتواند برای مدرسه، دانشگاه یا دفتر کار باشد. مشاهدهی لیست کامل محصولات و برندها، و در دسترس قرار دادن کاتالوگ قیمتهای روز عمده لوازم التحریر، این امکان را به مشتریان میدهد که با کمترین میزان از صرف هزینه و وقت، بتوانند بهترینها را انتخاب کنند. مشتریان با کمترین هزینه و صرف کمترین زمان میتوانند خریدی لذتبخش را تجربه کنند. برای سفارشهای درونشهری، هزینهی ارسال با توجه به حجم خرید محاسبه میشود و زمان ارسال بین 6 تا 24 ساعت متغیر است. خرید جدای لوازم تحریر هم هزینه را افزایش میدهد و هم اینکه به دلیل مختلف بودن مدلهای رنگ و طرح بی نظمی خواهد داشت که ارتباطی با هم ندارند.

منبع: https://pinsil.ir/

  • نت سنتر