نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.


ست اتاق خواب پسران جزء مهمی از اتاق آنهاست و تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون دارد. یک اتاق خواب مناسب برای پسران، محیط خوبی را برای استراحت و خواب پسرها ایجاد می کند. معمولا این سرویس ها با توجه به علایق و سلیقه آنها طراحی و ساخته می شوند. در مقایسه با دختران، پسرها به دنبال یک سرویس خوب هستند. اما دختران بیشتر به جزئیات توجه می کنند و به زیبایی فکر می کنند.

قسمت هایی از اتاق خواب پسرانه

ست اتاق خواب پسرانه از عناصر اصلی زیر تشکیل شده است:

یک نامه

پای تخت

غرفه

کشو

آینه

کتابخانه

به یک پفک

جدول

در ادامه هر کدام را با جزئیات بیشتری نشان می دهیم.

تخت پسر

تخت خواب یکی از مهمترین چیزهای اتاق خواب است. تخت مناسب در اتاق خواب پسران باید برای آنها جذاب و راحت باشد. اکثر آقایان به دنبال تخت ساده یک یا یک و نیم هستند. البته انتخاب مدل بستگی به سلیقه و سن فرد دارد. مثلا اگر بچه است مدل فانتزی را دوست دارد و اگر نوجوان است مدل اسپرت هم برای پسرها تخت یا کمد ساده و شیک مناسبتر است.

هنگام انتخاب تخت مناسب باید به ابعاد و ابعاد آن توجه کرد; اندازه تخت استاندارد کمی بزرگتر از قد شماست.

فانتزی: مدل فانتزی برگرفته از تخیل و تخیل کودکان است. به عنوان مثال، یک کودک ممکن است بخواهد مدل تختش شبیه یک ماشین یا شخصیت کارتونی باشد.

اسپرت: مدل های ورزشی به طرح هایی اطلاق می شود که بر روی ورزش های مختلف تمرکز دارند. مثلا تخت و نیمکت هایی به شکل ماشین های فوتبال یا مسابقه ای. https://www.otag.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ac%d9%86%d8%b3-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8-%d9%be%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d9%88/

پای تخت

داشتن میز کنار تخت در اتاق کودک بسیار مهم است. میز کنار تخت به میز کوچکی گفته می شود که معمولا در کنار تخت قرار می گیرد و برای قرار دادن وسایل شخصی استفاده می شود. همچنین این میزهای پاتختی در اتاق خواب بچه ها پول دارند.

جا رختی

یکی دیگر از وسایل مهم در اتاق خواب کودک کمد لباس است. کمد لباس ابزاری برای مرتب کردن لباس ها و چیزهای دیگر است

در کمد لباس مناسب کودک، همه لباس ها به راحتی در آن جا می شوند. امروزه به جای کابینت از قفسه های چوبی و فلزی نیز استفاده می شود که بسیار شیک هستند و محیطی مجلل را ایجاد می کنند.

اگر کمد قسمتی جداگانه برای نگهداری کلاه یا ماشین پسرانه و تزیینات داشته باشد، به راحتی در قلب پسران جا می گیرد.

کشو

هدف اصلی از ساخت کشو، نظم دادن به مبلمان اتاق خواب شما است. پسرها به دلیل داشتن لوازم جانبی کوچک به کشو نیاز دارند. کشوها در رنگ ها، متریال ها، طرح ها و مدل های مختلف موجود است و بنا به سلیقه شما قابل سفارش است.

آینه بلند

وجود آینه بلند را می توان با زیبایی و تاثیرگذاری اتاق مردانه استفاده کرد. انواع مختلفی از آینه های بلند در اتاق خواب مردان وجود دارد. آینه های بلند می توانند ساده، ساختار یافته، قاب دار و کشویی باشند. یک آینه تمام قد برای دیدن قد شما و سازماندهی استایل شما استفاده می شود.

کتابفروشی

در صورت سفارش می توان برای علاقه مندان به مطالعه کتابخانه ای در اتاق خواب پسرانه ایجاد کرد. قفسه های کتاب پسرانه از چوب ساخته شده اند و در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند. وجود این قفسه ها در سرویس های اتاق خواب پسرانه می تواند دکوراسیونی شیک و زیبا را برای پسران شیک پوش فراهم کند.

پمپ

پوف یک صندلی کوچک بدون دسته و بدون پشت است. پاف نرم است و می توان آن را روی سایر تجهیزات سرویس قرار داد. از آنجایی که این پفک ها کوچک و قابل حمل هستند در اتاق های پسرانه و دخترانه مورد استفاده قرار می گیرند.

جدول

میز میزی است که می توان لپ تاپ یا کامپیوتر را در آن قرار داد. این میزها مناسب کسانی است که دانشجو هستند و باید مطالعه و تمرین کنند. اکثر میزها دارای کشوهایی هستند که می توانید لوازم اداری خود را در آن نگهداری کنید.

تخت پسرانه

اتاق خواب پسر از 3 متریال چوب، ام دی اف و فلز ساخته شده است. هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند که در ادامه به نشان دادن آن ها می پردازیم و بهترین نوع را انتخاب می کنیم.

مواد آسان

اتاق خواب چوبی کودک را می توان در طرح های مختلف ساخت. این نوع چوب عمر طولانی دارد و دائماً تجدید می شود.

جنس ام دی اف

روتختی پسرانه ساخته شده از ام دی اف نسبت به سایر مواد مقرون به صرفه تر است. ام دی اف یکی از پرکاربردترین مواد در تولید ملحفه است. این ماده مقاومت بالایی دارد و در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شود.

یک شی فلزی

تخت پسرانه فلزی سبکی زیبا و ساده است. یکی از ویژگی های این ماده مقاومت بالا در برابر آتش و حرارت است. تنوع او در انتخاب رنگ و نقش بسیار خوب است. یکی از مشکلات آن خوردگی در طول زمان است.

بهترین نوع تخت برای پسران چیست؟

بهترین متریال برای ساخت سرویس خواب از نظر کیفیت و زیبایی چوب است. ام دی اف ممکن است گزینه بعدی پس از آن به دلیل هزینه مناسب باشد. فلز به دلیل دوام و مقاومت آن گزینه سوم در نظر گرفته می شود.

رنگ های محبوب برای اتاق خواب پسران

تخت های پسرانه در رنگ های مختلف موجود می باشد. پسرها بیشتر از رنگ های خاکستری، سفید، آبی تیره، آبی، سبز، قرمز، کرم و بنفش استفاده می کنند.

البته انتخاب رنگ دکور و روتختی کاملا سلیقه ای است و می توانید هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید.

بهتر است در چیدمان دکوراسیون خود از چندین رنگ مختلف که با هم هماهنگ هستند استفاده کنید; زیرا اگر روتختی شما تک رنگ باشد، حس کسل کننده ای به اتاق شما می دهد. بهتر است از ترکیب رنگ های هماهنگ مانند سفید و خاکستری، قهوه ای و کرم، سفید و آبی، زرد و نارنجی و ... استفاده کنید. به عنوان مثال اگر رنگ سرویس شما کرم است، لوازم دیگر مانند روتختی قهوه ای را انتخاب کنید.

آسایش و آرامش در سرویس اتاق مردانه

روم سرویس تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون اتاق شما دارد. اتاق خواب پسرانه باید به گونه ای باشد که احساس راحتی و آرامش را در پسران ایجاد کند. این سرویس های خواب در اشکال مختلفی ارائه می شوند و هرکس بنا به سلیقه خود انتخاب می کند. برای خرید سرویس خواب های چوبی و ام دی اف پسرانه می توانید به تانیل چوب مراجعه کنید.

  • نت سنتر