نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

۱۰ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

۲۷
تیر

این مدل جزو سبک های اسپرت مدرن شرکت تانیل‌چوب می باشد. در طراحی این مدل سرتاج بالای تخت بصورت تمام لمسه اجرا شده است و همچنین پایه ها به شکل استوانه خراطی شده و از پیچ برای اتصال آن استفاده شده تا در حمل و نقل آن، به آسانی باز شود.

سرویس خواب النا

در ظاهر این مدل، دو رنگ متفاوت در هم ترکیب شده تا با اجرای این سبک رنگ، فضای پویا و شادی را به دکوراسیون اتاق خواب الهام ببخشد. این دو رنگ چوب و همچنین رنگ پارچه‌ی سرتاج قابل تغییر بوده و این محصول در ست های یک نفره و دو نفره تولید می شود. به عنوان مثال می توان این محصول را در ست سرویس خواب دخترانه نیز تهیه کرد.

 

قابلیت جکدار شدن

دارد

دسته محصول

سرویس خواب

سبک

مدرن

اجزای سرویس

تخت، 2 عدد کنارتختی، سرویس آرایش (میز+آینه،صندلی)، فایل (دراور)

جنس کلاف

چوب | روکش چوب | ام دی اف

جنس پایه‌ها و سرستون‌ها

چوب راش

نوع ریل کشوها

ریل سه تکه | سه زمانه ساچمه ای

رنگ چوب

نامحدود به سلیقه‌ی خریدار

رنگ پارچه

نامحدود به سلیقه‌ی خریدار

جنس پارچه

متناسب با سلیقه خریدار

نگهدارنده

صفحه ملامینه با پایه‌های فلزی

گارانتی

24 ماه ضمانت کیفی

 

دسته: 

  • نت سنتر
۲۷
تیر

سرویس خواب مدل آمریکایی از جمله محصولات بسیار زیبا و خاص سبک کلاسیک شرکت تانیل‌چوب می باشد.

در طراحی ستون ها و پایه های این مدل، هنر زیبای خراطی بکار رفته و همچنین قوس و خم درب های کنارتختی و میز آرایش به زیبایی این سرویس کلاسیک اضافه کرده است.

در این مدل 4 عدد ستون بلند در تخت قرار دارد که قابلیت نصب پرده (حجله ای شدن) را برای تخت فراهم میکند. جنس این محصول از چوب راش و روکش چوب بوده و طول عمر بالایی دارد.

همچنین این سرویس قابلیت تغییر رنگ را هم دارد و قسمت سرتاج بالای کار در تنوع رنگ پارچه و چرم، بصورت نامحدود قابل اجراست.

درصورت نیاز یک عدد فایل پنج کشو به مجموعه ی این سرویس اضافه خواهد شد.

 

 

دسته: 

  • نت سنتر
۲۶
تیر

خدمات نماشویی با داربست در تهران پس از توافق بین طرفین و توافق کارفرما برای نصب کردن داربست تیم کاری مورد نظر کار را شروع کرده و اقدام به نصب داربست بر روی ساختمان می کند. فشار بالای آب جرم ها و کثیفی ها را پاک می کند و سطح مورد نظر را عاری از هرگونه آلودگی می نماید که علاوه بر کاهش مصرف آب باعث افزایش کارایی نیروی انسانی و کیفیت و سرعت امور نظافتی می گردد.واترجت صنعتی در فشارهای کاری مختلف بسته به کاربرد مورد نیاز تولید می شوند. از نظر زیبایی شناختی هر چه ظاهر یک ساختمان زیباتر عاری از هرگونه آلودگی و کثیفی باشد آن ساختمان بسیار چشمگیر و زیباتر مشاهده می شود. به طور کلی میتوان گفت مقررات انجام و اجرای این عملیات، مجوزهای مورد نیاز، روش انجام کار، ابزارآلات و تجهیزات مورد نیاز آن و… با پیشرفت تکنولوژی و طراحی و عرضه تجهیزات تخصصی نماشویی و امکان انجام عملیات شستشوی نما مستقیما از سطح زمین، این فرایند به میزان قابل توجه ساده تر گردیده و خطرات پیرامون آن به کلی حذف شده است.

یکی از مهمترین ویژگی های نصب داربست بر روی نمای ساختمان وجود ایمنی بالای آن می باشد. عملیات نماشویی و تمیز کردن شیشه ها به دلیل قرارگیری سطوح در ارتفاع، وسعت بالای نما و حجم بالای آلودگی یکی از دشوارترین عملیات نظافتی می باشد که انجام آن مستلزم صرف انرژی، زمان و هزینه قابل توجه خواهد بود. پاکیزگی و زیبایی این بخش نه تنها افراد مراجعه کننده را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه به دلیل قرارگیری در فضای عمومی، بر سلامت و نشاط روحی کلیه افراد حاضر در محیط پیرامون آن نیز تاثیرگذار خواهد بود. از این رو بسیار حائز اهمیت است تا هر کاری که می توانید انجام دهید و این قسمت از ساختمان محیط کارتان را همیشه تمیز نگه دارید. اولین بخشی که قبل از عمل پیچ رولپلاک نمای ساختمان مورد بررسی قرار می گیرد نوع و رنگ سنگ استفاده شده در نمای ساختمان می باشد که این بررسی شامل ابعاد سنگ ،رگه های سنگ و قطر سنگ نما نیز می باشد و همچنین روشی که سنگ کاری انجام شده و نحوه ی کار گذاشتن سنگ نما نیز باید بررسی شود. شرکت آذرساب، بهترین شرکت شستشوی نمای ساختمان دارای تجربه کافی برای کفسابی، سنگسابی، شستشوی نمای ساختمان به روش های مختلف و همچنین مقاوم سازی نما (پیچ رولپلاک نما) می باشد.

https://www.ropeaccess-industry.com/%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1-%da%a9%db%8c%d8%b4/
 

این بخش از ساختمان همواره در معرض انواع آلودگی های محیطی همانند برف و باران، همچنین مواد آلاینده ناشی از سوخت فسیلی خودروها، کارخانه ها و سایر مراکز صنعتی قرار دارد بنابراین حجم آلودگی قرار گرفته بر روی آن بالا می باشد. نماشویی با داربست در تهران نسبت به دیگر روش ها هزینه ی بیشتری دارد و باید زمان بیشتری را صرف آن کرد. با این که نصب پیچ و رولپلاک با داربست کار راپلکار را آسانتر میکند، اما هزینهی بیشتری نسبت به نصب با طناب در پی دارد. لذا توجه داشته باشید که شما به عنوان کارفرما باید بدانید که خصوصیات و ویژگی های مجری پیچ رولپلاک نما چیست و بر طبق آن به بررسی مراکز ارائه دهنده سنگ نما این خدمت بپردازید. نمای خارجی یک ساختمان، نخستین بخش آن ساختمان است که مورد توجه افراد قرار می گیرد. ولی مجموعا حداقل هزینه ی شستشوی نما بسته به شهری که در آن زندگی می کنید عددی بین 250 تا 350 هزار تومان خواهد بود. شاید این سوال برایتان پیش آید که برای پیچ کردن نمای ساختمان باید آن را سوراخ کرد.

بکارگیری از نیروهای متخصص و ماهر و استفاده از بهترین ابزار و بهترین مواد و به روز ترین دستگاه ها در اجرای نماشویی با داربست در تهران از ویژگی های بارز تیم کاری موج نو می باشد که در این زمینه بسیار موفق می باشد. مدرنترین روش از نماشویی برای نما های مسطح مانند شبشه و کامپوزیت سرامیک های شفاف با استفاده موپ و طی استفاده می شود ابتد با کشیدن موپ بر روی نما و کشیدن طی می توانید تمیزی صد در صد را مشاهده نمایید این سبک ابزارهای سنتی به روز دنیا می باشند. با این کار دیگر اثری از اقدامات که برای محکم کردن سنگ نما انجام شده نمی ماند.و نما مانند روز اول می ماند. در این مقاله با تجهیزات تخصصی نماشویی و شستشوی شیشه مانند دستگاه شیشه شور بیشتر آشنا خواهید شد. نماشویی اصطلاحی است که برای شست و شوی نمای ساختمان ساختمان استفاده میشود امروزه با وجود آلاینده های موجود در هوای شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج دود و گرد و غبار و کاهش کیفیت و کثیف شدن نمای ساختمان در طول گذر زمان لزوم شستشوی نمای ساختمانها به صورت دوره ایی در کلان شهرها احساس می شود.

  • نت سنتر
۲۴
تیر

زمانی که اطلاعات دقیق جامع و نهایی شد ، وارد یارانه میشود، در صورتی که رایانه تایید پذیرش را به متقاضی اعلام کند، باید نسخ صورت جلسه وضمایم توسط پست سفارشی به آدرس ذکر شده در تاییدیه فرستاده میشود. در صورتی که عزل مدیری بدون دلیل موجه باشد، مدیر معزول حق مطالبه ضرر و زیان را از شرکت خواهد داشت. این مورد به این دلیل انجام خواهد شد که در صورت اعتراف و یا شباهت برند ثبت شده با دیگر علائم تجاری ثبت شده اشخاص با ارائه مدارک در اداره ثبت علائم تجاری آن را اعلام کنند. 2) شرکت ها همچنین مورد حمایت زیاد دولت می باشند و همین موضوع باعث می شود که از خدمات شرکت های ثبت شده که دولت پیش بینی نموده است بیشتر برخوردار شوید. طبقه 5 : مواد داروئی و دامپزشکی; ترکیبات بهداشتی برای (اهداف پزشکی ; برای مواد رژیمی و تغذیه ای برای استفاده در مصارف پزشکی یا دامپزشکی، غذای کودکان; مکمل های رژیمی و تغذیه ای برای انسان و حیوانات; انواع گچ برای مصارف پزشکی ، لوازم زخم بندی (پانسمان); مواد مخصوص پرکردن دندان، موم دندان سازی; ضدعفونی کننده ها; ترکیبات برای نابود سازی حشرات موذی; قارچ کش ها، علف کش ها. بر اساس توضیحات سایت در این فرم باید صورت جلسه افراد مسئول، هیئت مدیره و رکن اداره کننده با توجه به شخصیت حقوقی را به شرح مفصل تایپ و وارد کنید.

هدف از پژوهش حاضر بررسی میزان شیوع،نوع،محل و مکانیزم آسیبهای ورزشکاران شرکت کننده در رقابتهای قویترین مردان ایران بود.آسیبهای ورزشی با استفاده از فرم ثبت شرکت از طریق مشاهده و مصاحبه با افراد آسیبدیده و کمک پزشک تیم جمعآوری شد.جامعه آماری تحقیق حاضر 104 نفر ورزشکار شرکت کننده در مسابقات کشوری سال 1386 بودند که از تعداد افراد آسیبدیده 41 نفر به عنوان نمونه(میانگین و انحراف استاندارد سن افراد آسیبدیده (به تصویر صفحه مراجعه شود)سال،قد(به تصویر صفحه مراجعه شود)سانتیمتر و وزن(به تصویر صفحه مراجعه شود)کیلو گرم)انتخاب شدند.از مجموع 223 آسیب ثبت شده در 14 ناحیهء بدن،کشیدگی عضلانی(5/25 درصد)متداولترین نوع آسیب بود((به تصویر صفحه مراجعه شود)).شایعترین محل آسیب،کمر(1/16 درصد)شناخته شد(به تصویر صفحه مراجعه شود).بیشترین مکانیزم بروز آسیب،فشار بار وزنهها(4/18 درصد)بود (به تصویر صفحه مراجعه شود).اسکات تعادلی بیشترین میزان بروز آسیب(2/24 درصد)را در بخش تجهیزات ورزشی به خود اختصاص داد(به تصویر صفحه مراجعه شود).میزان شیوع آسیب در مرحله نهایی (9/4 آسیب در هر ورزشکار)بیشتر از مراحل مقدماتی و نیمه نهایی بود.کشیدگی عضلانی شایعترین نوع آسیب؛کمر مستعدترین محل آسیب؛فشار بار،علت اصلی آسیب؛اسکات تعادلی خطرناکترین وسیله و مرحله نهایی آسیبزاترین مرحله بود؛بنابراین مربیان،ورزشکاران و دستاندرکاران پزشکی باید در برنامهریزی تمرینی و پیشگیری از آسیب به این نکات توجه کنند.

با انجام کلیه گامهای گفته شده تمامی مراحل ثبت برند را انجام دادهاید و بعد از طی مدت زمانی خاص و بررسیهای سامانه باید منتظر درخواست ثبت شرکت خود باشید که معمولا یکی با یکی از سه حالت زیر روبه رو خواهید شد. حالا باید در فرمی که در مرحله بعد پیش رویتان قرار میگیرد مشخصات سهامداران و اعضای اصلی شرکت را وارد کنید. مهمترین نکتهای که باید به آن توجه داشت این است که تهیه برخی مدارک برای تاسیس انواع شرکتها یکسان است، اما شیوه تنظیم رسمی آنها با هم متفاوت است. با توجه به جدول شماره 11 مشخص است که نقطه ضعف ایران در این زیرشاخص در مقایسه با کشور اول منطقه مربوط به مؤلفههای قدرت قوانین ورشکستگی و ساماندهی مجدد فرایند رسیدگی است. در این قسمت به لحاظ ماهیت سؤال، فقط کدگذاری مرتبه اول صورت گرفت. هر یک از اعضاء این شرکتها، در سود و زیان فعالیت شرکت به یک میزان سهیم هستند و کسی بیشتر یا کمتر سودی نمی برد یا ضرری نمی بیند. همه به عهده خود او می باشد در حالی که شرکت های حتی کوچک با تقسیم این فعالیت ها بین شرکا و همکاران می توانند فعالیت بیشتری در کار داشته باشند و تمرکز بیشتری بر روی حوزه مورد فعالیت خود به کار ببرند .

امروزه سازمان ثبت شرکت ها زیرمجموعه ی اداره ی ثبت اسناد کشور قرار دارد، و تمامی مسئولیت ها و وظایف مراحل ثبت شرکت ارزان را بر عهده گرفته است و یک پلتفرمی راه اندازی شده تا مراحل ثبت و تاسیس شرکت ارزان از طریق اینترنت صورت گیرد. وقتی یک نفر فرد حقیقی بخواهد فعالیتی را انجام دهد از بستن قرار داد تا انجام پروژه و مراحل مالی و مدیریت و … توضیح هرکدام از این موارد بسیار مفصل بوده که در مقالات بعدی برای شما شرح خواهیم داد. این روزنامهی کثیرالانتشار منتخب کلیه سهامداران است و تا زمان تشکیل اولین مجمع عمومی عادی، کلیهی آگهیهای شرکت در آن منتشر میشود تا بعدا روزنامهی کثیرالانتشار منتخب مجمع عمومی عادی شروع به فعالیت کند (مجمع عمومی عادی، متشکل از کلیهی سهامداران است که حداقل ۱ بار در سال تشکیل جلسه داده و به امور شرکت رسیدگی می کنند). شرکتهای مدنی شرکتهایی هستند که برای انجام یک عملیت مشخص و مشترک به وجود آمده اند و میتوانند در زمینه های مختلف کسب و کار یا پیشه وری فعالیت کنند. ولی امراحل ثبت شرکت ارزان، نیازمند به بارگذاری مدارکی دارد که باید این مدارک به اداره ی ثبت شرکت ارائه شود.

 

https://sabt-kasra.com/

  • نت سنتر
۲۳
تیر


بخش مناسب برای اجرا و کدگذاری و در نهایت برای بررسی های مکرر در اینترنت قرار داده می شود. عوامل زیادی میتواند موجب تنوع قیمت شود مانند تجربه کاری/ برند/ و مواردی که در سایت پیاده میشود برای اینکه شما با خیال آسوده هزینه کنید بهتر است از شرکت توسعهدهنده بخواهید تا به شما لیستی از خدمات ارائه دهد و شما خدمات را با هم مقایسه کنید.در دیجیتال مارکتینگ سها سعی شده سایت فروشگاهی و اپلیکیشنی به شما تحویل داده شود که تا سالیان سال با هیچ مشکلی مواجه نشوید و تنها و تنها در صورتی که نیاز به تغییر طراحی یا اضافه کردن المان خاصی دارید برای سایت دوباره هزینه کنید از مواردی که ما در طراحی سایت خود اجرا میکنیم خرید هاست آلمان یا فرانسه با فضای 3 گیگ / دامنه سایت شما/ ثبت سایت در اینماد/ ثبت اپ در بازار و اناردونه/ خرید قالب اختصاصی/ قرار دادن 50 محصول/طراحی اختصاصی صفحه اول/ ساخت صفحات مورد نیاز فروشگاه / ایجاد فیلترینگها / درگاه پرداخت /و آموزش محصول گذاریقیمت اپلیکیشنهای ما از 5 میلیون آغاز میشود و قیمت سایت فروشگاهی ما نیز از 7 میلیون است اگر نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و یک مشاوره رایگان درباره کسب و کارتان مهمان ما باشید.

«پی اچ پی» نیز یکی دیگر از زبانهای قدرتمند و محبوب نوشتن اسکریپت در سراسر دنیا می باشد که در سال 1998 توسط راسموس لردروف ارائه شد. با استفاده از هشتگ رسمی مسابقه امکان یافتن پست های کاربران به صورت کاملا ساده فراهم شده بود. به این ترتیب دیگر اعتراضی در این زمینه صورت نخواهد گرفت. نظارت بر اقدامات تبلیغاتی و سطح مشارکت مخاطبان در طی مسابقه، از مؤلفههای ضروری برای دستیابی به اهداف و خلق یک برنامه و طرح کارآمد برای اجرای مسابقه است. هیچ فرقی نمیکند که سرگرمیها، حرفه شغلی یا اهداف افراد چه باشند، همه میتوانند از مزایای ایجاد یک وب سایت شخصی بهرهمند شوند. به این ترتیب خاطره خوبی از برندمان در ذهن کاربران شبکه های اجتماعی ایجاد خواهد شد. تیم نیوانگلند پتریوتس از کاربران درخواست به اشتراک گذاری هشتگ ویژه دستیابی اکانت شان به یک میلیون فالوور را کرد. اگر شما نیز قصد برگزاری مسابقه ای با بودجه اندک را دارید، باید به سراغ معرفی برنده در قالب پستی ویژه بروید. محتوای یک وبسایت علاوه بر متون، شامل تصاویر و ویدئوهای مربوطه نیز می باشد. درصورتی که به دنبال یک ترفند محبوب، ترند و ثابت برای افزایش فالوور هستید، این راهکار می تواند برای شما نتیجه خوبی داشته باشد.

قرعه کشی کامنتی اینستاگرام

به همین دلیل داشتن یک وب سایت در اینترنت به جذب مشتری و در نتیجه فروش و ارائه خدمات کمک میکند. شرکت طراحی سایت "سایت کد" پروژه های خود را مطابق با سلیقه کارفرما طی جلسات متعدد پیش میبرد که این همین امر موجب شده تا نتیجه نهایی پروژه همان چیزی باشد که در نظر کارفرما بوده است. یکی از راهکارهای جذاب برای اقناع مخاطب نسبت به فالو صفحه رسمی برندمان برگزاری مسابقات هیجان انگیز و ایجاد رابطه ای پایدار با شرکت کنندگان در قالب این نوع مسابقات است. بدون تردید همه برندها بودجه لازم برای همکاری با ستاره ای مانند جیمز هاردن را ندارند، با این حال ایجاد فضایی ویژه برای اعلام برنده به هر صورتی جذاب خواهد بود. سرعت بالای لود صفحات: در حال حاضر به جرات میتوان گفت مهمترین چیزی که باعث رشد یک سایت در نتایج جستجوی گوگل میشود، تجربه کاربری خوب آن است. به این ترتیب رشد 300درصدی فالوورهای یوتیوب برند فوت لاکر جای تعجب ندارد. خیلی از پیج های اینستاگرامی دقیقا به همین شکل مسابقه برگزار میکنندمسابقه منشن کردن دوستان: بهترین روش برای افزایش فالوور پیج های فروشگاهی، درخواست از مخاطبان برای تگ کردن دوستانشان است.

طراحی سایت در بابل

در پایین برخی از خدمات مرکز تخصصی طراحی وب سیرن پرداخته شده است. از سال 1386 برنامه نویسی تحت وب را شروع کردم . به این ترتیب برای 10 هفته متوالی کاربرانی که هر پنجشنبه خاطره ای از این برند را با هشتگ ویژه مسابقه بارگذاری می کردند، به مسابقه اکسپدیا وارد می شدند. هدف از حضور جیمز هاردن اعطای جایزه مسابقه به گونه ای ویژه به برنده بود. از اینرو کمتر کسی برای خرید محصول یا استفاده از خدمات، تنها به فروشگاه ها یا بنگاه های اقتصادی نزدیک محل زندگی خود قانع می شود. جایزه تنها به شماره حساب به نام شخص برنده واریز خواهد شد. برای انتخاب برنده از بین نظرات، حتما صفحه فیسبوک خود را به حساب اینستاگرام خود پیوند دهید. به نوعی میتوان گفت این سایت بهترین ابزار رایگان برای استخراج کامنت های اینستاگرام و بهترین ابزار قرعه کشی در اینستاگرام میباشد. امیدواریم که بتوانید از این مینی دوره رایگان طراحی سایت استفاده کنید؛ اگر پس از مشاهده از محتوایات این دوره رضایت کامل را داشتید، لطفا این مینی دوره رایگان را به دوستان و همکاران و اطرافیان خودتان نیز معرفی کنید.

  • نت سنتر
۲۲
تیر

لباس فرم مدرسه پسرانه و واحدهای آموزشی و موسسات آموزشی بسیار مهم است و به نوعی اعتبار این موسسات را نشان می دهد. گوچی همواره سعی کرده از بهترین مواد اولیه از جمله پارچه، دکمه و ... برای محصولات خود استفاده کند. استفاده از طراحان مجرب با رنگ لباس فرم مدرسه و استفاده از طرح های مدرن و ابزارآلات مدرن و همچنین طراحی و تولید مدل های ایرانی و خارجی باعث شده است که گروه تولیدی یکنواخت گاچی به اولین برند تولید کننده انواع لباس اداری در کشور تبدیل شود. علاوه بر مدل های موجود گروه تولیدی گچی، قابلیت تولید بر اساس سفارش مشتری را نیز دارد.

توضیحات لباس فرم مدرسه پسرانه

اندازه یکنواخت: با اندازه.
رنگ یکنواخت: در رنگ های مختلف.
ویژگی های لباس مدرسه پسرانه:
با استفاده از بهترین پارچه و تجهیزات.
از طرح های منحصر به فرد و خلاقانه استفاده کنید.
استانداردهای بالا در نظر گرفته شده است.
از مثال های خاص و علمی استفاده کنید.
دوخت با کیفیت و استاندارد.
نظارت بر فرآیند تولید برای بهبود کیفیت.
استفاده از چرخ های صنعتی پیشرفته در تولید
اندازه لباس طبق استانداردهای اتحادیه.
چاپ حرارتی اولیه بسیار بادوام.
ارائه خدمات پس از فروش.

کمد لباس و یونیفرم از جمله الزاماتی است که کارفرمایان در شروع هر نوع کسب و کاری برای استانداردسازی لباس کارمندان و سازماندهی محیط کار به آن توجه می کنند. لباس کار در مکان های مختلفی مانند کارخانه ها، مشاغل و موسسات خدماتی، رستوران ها، کارگاه ها و مراکز صنعتی، مدارس، مغازه ها و غیره و در انواع مختلف مانند لباس کار دو تکه (کت و شلوار)، لباس کار یک تکه استفاده می شود. (خلبانان)، پیش بند، لباس رستوران، لباس اداری و کارکنان، لباس مدرسه، لباس بیمارستان، لباس پزشکی و پرستاری و غیره. تولید و عرضه می شود. حتی می توانید لباس های بازی های کودکانه نیز خریداری نمائید.

  • نت سنتر