نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

بایگانی

ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵ ب.ظ

“من به (جوزف بورل) گفتم که مصمم هستم صلح را دنبال کنم و تأکید کردم که” ما از طریق دیپلمات ها و مباحثات آزاد با جامعه اروپایی و شرکای محلی با هم کار می کنیم. ”
وی همچنین صدای توئیت خود را برای اتحادیه اروپا برای اقدامی برای جلوگیری از گسترش سلاح های هسته ای ایران اعلام کرد و اظهار داشت که این امر با دو برابر کردن و پیشبرد تحریم های نظامی بر جمهوری انجام می شود.
بنی گانتز در آخرین توئیت خود ، با اشاره به درخواست خود برای رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای پیشبرد اهداف مشترک…

ادامه این نوشته در کانال تلگرام ما قابل مشاهده است.

مشاهده مطلب در کانال

  • نت سنتر