نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

بایگانی

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۲۸ ق.ظ

برای ظاهر شدن وب سایت خود در جستجوهای اول Google لازم هست به کلمات کلیدی توجه زیادی کرد و بهترین و بهینه ترین کلمات کلیدی را انتخاب کرد تا بتوانیم شاهد افزایش رتبه سایت در آن کلمه کلیدی باشیم.

این فرآیندی که توضیح داده شد، یک مرحله مهم در سئو محسوب می شود (به عبارتی می توان گفت از مراحل اولیه و مهم سئو است) که معمولاً با عنوان “انتخاب کلمه کلیدی مناسب” می شناسیم.

یعنی چطور کلمه ای را انتخاب کنیم که هم میزان سرچ یا جستجوی بالایی توسط کاربران داشته باشد و هم رقابت نسبتاً کمتری داشته باشد. این بررسی ها توسط تیم سئوی سئوسل و با ابزارهای پیشرفته و با یک سری تحلیل های تخصصی انجام خواهد شد.

سئو به چند دسته تقسیم می شود؟

در واقع مراحلی که در ادامه عنوان می شوند، جزو مراحل و شاخه های اصلی و کلی سئو هستند که در کنار هم می توانند حضور در صفحه اول را برای شما به ارمغان بیاورند. بنابراین نباید هیچ کدام از این موارد را نادیده بگیرید.

شما برای ارتقای رتبه وب سایت خود، می توانید همه یا یکی از این موارد را به تیم سئوسل بسپارید. اگر نمی دانید وب سایت شما نیازمند کدام نوع از بهینه سازی است است، کافیست از مشاوره رایگان سئوسل استفاده نمائید.

سئو داخلی

منظور از سئو داخلی این هست که شما تمامی کارهای لازم در داخل سایت را برای رتبه گرفتن و جذب ترافیک انجام دهید. کارهایی مانند قرار دادن محتوای مناسب و کاربردی و کاربر پسند و استفاده صحیح از کلمات کلیدی اصلی و LSI و در نظر گرفتن عنوان های جذاب برای مقالات و صفحات و مواردی از این دست که می تواند تاثیر فوق العاده زیادی برای شانس حضور در صفحه اول گوگل برای شما داشته باشد.

سئو تکنیکال

شاید بارها برای شما پیش اومده که دنبال مقاله ای بوده اید که در صفحه اول گوگل و یا حتی لینک اول گوگل قرار داشته و با کلیک روی آن لینک، زمان زیادی برای لود سایت صرف شد. اما باید بگوییم اگر این سایت به همین صورت پیش برود احتمالاً به زودی رتبه خودش را از دست خواهد داد. چون افزایش سرعت لود سایت خودش یکی از نکات سئو تکنیکال است.

در واقع سئو تکنیکال می تواند شامل کد نویسی های بهینه و مناسب و استاندارد باشد و مواردی مثل افزایش سرعت سایت و نکات فنی مشابه را هم شامل خواهد شد.

می خواهید بدانید که افزایش سرعت سایت چقدر به آوردن سایت به صفحه اول گوگل کمک می کند؟ بسیار زیاد !

شاید رعایت این موارد کم اهمیت به نظر برسد اما شدیداً در افزایش رتبه سایت شما و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل موثر است. پس به این مرحله نیز باید به عنوان یک مرحله مهم توجه کنید.

سرعت لود وب سایت سئوسل را در نظر بگیرید. آیا سرعت بالای لود سایت برای شما خوشایند نیست؟ احتمالاً از سرعت لود سایت سئوسل به آدرس seocell.ir رضایت زیادی داشته باشید. اما باید به خاطر داشته باشید که لازم است کاری کنید که بازدیدکنندگان وب سایت شما نیز همین احساس را نسبت به سایت شما داشته باشند.

سئو خارجی

سئو خارجی به مراحلی از فرآیند سئو گفته می شود که خارج از سایت اتفاق می افتد. مثل لینک سازی یا خرید بک لینک یا خرید رپورتاژ آگهی و تبلیغات که می توانند باعث افزایش قدرت سایت شما و همینطور جذب ترافیک بیشتر شوند.

آموزش آمدن به صفحه اول گوگل: https://seocell.ir/seo/

  • نت سنتر