نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

 

امروزه ورزش بدون شک باید یکی از برنامه های روزمره ما انسان ها باشد. با توجه به تمامی دغدغه ها، اما لازم است برای پیشبرد برنامه های ورزشی راهی میانبر را انتخاب کنیم. راهی که به ما کمک کند بتوانیم مسیر سلامتی را بسیار سریع تر بپیماییم.

چرا ورزش؟

ورزش بدون شک یکی از راههای حفظ سلامتی، شادابی، تغذیه مناسب و نگرش ذهنی مثبت است. به عبارتی ورزش پیش نیاز تمامی فعالیت های روزمره ما انسان هاست.

چگونه ورزش کنیم؟

برای ورزش می توان یکی از رشته های ورزشی را انتخاب کرد یا در صورت فراهم نبودن شرایط، لازم است از ابزارهای مناسب و کمکی در این زمینه استفاده کرد تا بتوانیم تمامی محدودیت ها را پشت سر بگذاریم.

تکنوجیم، راه میانبری برای ورزش

تکنوجیم در سراسر دنیا با عنوان “The Wellness Company” یا شرکت سلامتی شناخته می شود. مجموعه ای که با توسعه مفهوم لذت در ورزش و تناسب اندام به ایجاد یک سبک زندگی سالم کمک شایانی کرده است.

شرکت کارو ویژن سلامت، نماینده انحصاری تکنوجیم ایتالیا در ایران می باشد که با فراهم آوردن امکان تهیه لوازم ورزش در منزل، فرصت تجربه لذت در ورزش را برای شما به ارمغان آورده است.

تکنوجیم تمامی خدمات مالی تا راهنمایی طراحی داخلی و خدمات پس از فروش را به برای مشتریان خود فراهم نموده است.

چه کسانی می توانند از تکنوجیم استفاده کنند؟

علاوه بر پیمانکاران و مجریان سازمان های مختلف، افراد حقیقی نیز می توانند برای تمرینات هوازی، قدرتی، استقامتی و عملکردی و همچنین فعالیت های ورزشی گروهی به کامل ترین تجهیزات بدنسازی در جهان دسترسی داشته باشند.

محصولات شرکت تکنوجیم

تردمیل

تردمیل های تکنوجیم در انواع خانگی و باشگاهی با استفاده از آخرین فناوری های تولیدی، همواره به دنبال بهبود کیفیت تمرینات شماست. از جمله فناوری های مورد استفاده شده در دستگاه های تکنوجیم می توان به تردمیل “Run 1000 Excite” اشاره کرد که با کنترل های هوشمند سریع این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به تغییر در وضعیت تمرین خود، شیب و سرعت دستگاه را تنظیم کنید.

سطح دوندگی لایه بندی شده این دستگاه های تردمیل تکنوجیم، بصورت خودکار با نحوه دویدن شما سازگار می شود تا بهترین تجربه ی دویدن و تمرین را برای شما ایجاد کند. با استفاده از تردمیل های تکنوجیم علاوه بر بهبود تمرینات، داده هایی از سوابق تمرینات خود را در اختیار خواهید داشت تا بتوانید به اهداف مورد نظرتان در تناسب اندام (افزایش عضلات، کاهش وزن و یا بهبود کلی تناسب اندام) دست پیدا کنید.

الپتیکال

طیف دستگاه های الپتیکال یا اسکی فضایی های تکنوجیم، به شکل واضحی به واسطه طراحی نوین و هوشمندشان برای بهبود عملکرد ورزشی، بهینه سازی شده اند. راحتی در استفاده، افزایش کارایی مانند ردیابی ساده داده های تمرینی مبتنی بر نمایشگرهای دارای سیستم عامل از ویژگی های نوین اکثر الپتیکال های شرکت ماست.

دوچرخه ثابت

امروزه ثابت شده است که استفاده از دوچرخه های ورزشی روشی موثر و سرگرم کننده برای داشتن بدن روی فرم است. این دوچرخه های ثابت برای تمرینات هوازی بسیار مناسب هستند به همین دلیل برای مصارف خانگی و باشگاهی بسیار مناسب و کارآمد هستند و به شما اجازه می دهند تا تکنیک های تمرینی خود را بهبود ببخشید.

روئینگ

طیف گسترده ی دستگاه های SkillROW به گونه ای طراحی شده اند تا درحالیکه دربرگیرنده ی تمارین فنی و مبتنی بر عملکرد هستند؛ برای تمرینات قدرتی و هوازی مناسب باشند. از آنجاییکه دستگاه های سیم کش همواره انتخابی محبوب و رایج برای تمرینات هوازی و قدرتی هستند، دستگاه های ما به گونه ای طراحی شده اند تا بهترین نتایج ورزشی را با حداکثر راحتی ارمغان بیاورند. سیم کش های داخلی تکنوجیم، با جدیدترین فناوری ها طراحی شده اند که در آن با ترکیب خلاقیت و روش های تحول گرا باعث می شوند تا شما ظرفیت های تمرینی بیشتری از خودتان را بدست آورید.

پله نورد

با ورود به دنیای وسیع تکنوجیم و کشف طیف متنوع محصولات آن می توانید به سطح مطلوبی از آمادگی جسمانی دست پیدا کنید. فرقی نمی کند هدف شما تقویت عضلات و قدرت بدنی باشد، تمرین طبیعی با دستگاه باشد و یا در پی انجام تمرین قوی هوازی باشید. دستگاه های ما برای مصارف مختلفی از جمله مشاغل، مصارف شخصی، مربیان، ورزشکاران و سایر موارد تولید شده اند و این نشان دهنده ی آن است که ما پاسخگوی انواع نیازها هستیم.

و بسیاری از محصولات دیگر که شرکت کارو ویژن سلامت، نماینده انحصاری تکنوجیم ایتالیا در ایران، آماده ارائه این محصولات می باشد.

جهت تماس با شرکت با یکی از راههای ارتباطی زیر اقدام فرمائید:

آدرس: تهران، بلوار سعادت‌آباد، خیابان 32 غربی، پلاک 115​

تلفن تماس: 02188084553

ایمیل: info@technogym-ir.com

پیج اینستاگرام: Karo.vision@

ارتباط از طریق واتساپ: 09120161983

جهت مشاهده وب سایت شرکت کارو ویژن سلامت، نماینده انحصاری تکنوجیم ایتالیا در ایران روی https://technogym-ir.com کلیک کنید.

  • نت سنتر