نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

بایگانی

سرویس خواب نئوکلاسیک چیست؟

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵ ق.ظ


یکی از اصلی ترین چیزهایی که هنگام انتخاب دکوراسیون و دیزاین خانه به ذهن ما خطور می کند اتاق خواب مخصوصا اتاق خواب است. ست اتاق خواب علاوه بر ایجاد راحتی و آسایش باید دارای طراحی زیبا و جذاب باشد

اگر سری به بازار مبلمان اتاق خواب بزنید، با بسیاری از سبک ها و مدل های مدرن و امروزی مواجه خواهید شد. همه این ست های اتاق خواب برای راحتی بیشتر با یکدیگر رقابت می کنند و در عین حال ظاهری زیبا و جذاب دارند. از جمله این سبک ها می توان به سبک نئوکلاسیک اشاره کرد که از قدیم الایام مورد تحسین قرار گرفته است. این سبک ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک است که می تواند یکی از جذاب ترین دکوراسیون ها را در اتاق خواب شما ایجاد کند.

ویژگی های ست اتاق خواب نئوکلاسیک

این یک سرویس خواب استاندارد است که راحتی و راحتی بالایی را به شما ارائه می دهد. این سوئیت دونفره دارای یک تخت دونفره است که ویژگی اصلی آن تاجی بزرگ و زیبا می باشد. در اغلب موارد چوب های استفاده شده در این تخت ها درجه یک بوده و دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد.

قسمت بعدی مربوط به تشک تخت می باشد و تشک خواب نئوکلاسیک بسیار نرم و راحت است و خواب خوب را تا حد امکان تضمین می کند. این نوع تشک تا حد امکان به سلامت ستون فقرات و مهره های گردن کمک می کند.

در این ست اتاق خواب دو عدد پاتختی در دو طرف تخت قرار داده شده است. همچنین یخچال با آینه یا میز آرایش از جمله اجزای اصلی این سرویس خواب می باشد.

تفاوت بین سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک چیست؟

تخت های کلاسیک به دلیل توجه به جزئیات و زیبایی، فضای بیشتری را اشغال می کنند.

تنوع رنگ تخت خواب نئوکلاسیک بیشتر از کلاسیک است، بنابراین اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید هر از چند گاهی تخت، میز و سایر دکوراسیون اتاق را عوض کنید، سبک نئوکلاسیک آزادی بیشتری به شما می دهد.

طرح های سرویس خواب نئوکلاسیک باعث می شود بسیاری از افراد بهترین ست را برای خود و هر سلیقه ای انتخاب کنند. سبک کلاسیک گزینه های محدودی دارد.

در انتخاب روتختی برای سرویس خواب کلاسیک به این نکته توجه داشته باشید که باید به همان اندازه که هست پر زرق و برق و مجلل باشد، اما در سبک نئوکلاسیک صدق نمی کند و می توانید هم سبک مدرن و هم سبک Go کلاسیک را انتخاب کنید.

سرویس خواب های کلاسیک به دلیل استفاده از پارچه ها و چوب های خاص و وجود ریزه کاری هایی که ست را مجلل جلوه می دهد قیمت بیشتری نسبت به سبک های نئوکلاسیک دارد.

به طور کلی وقتی تصمیم می گیرید بین سبک کلاسیک و نئوکلاسیک یکی را انتخاب کنید، متوجه می شوید که نئوکلاسیک گزینه های بیشتری در اختیار شما قرار می دهد و می توانید خلاقیت بیشتری در طراحی و دکوراسیون اتاق خواب داشته باشید. لازم نیست پول زیادی خرج کنید.
 

چه کسی باید یک سرویس نئوکلاسیک خوب را انتخاب کند؟

اگر احساس می کنید خیلی لوکس نیستید و از وجود جزئیات زیاد در ست اتاق خواب خود راضی نیستید، اما از طرف دیگر طرفدار سرسخت سبک کلاسیک هستید، توصیه می کنیم ست اتاق خواب نئوکلاسیک  Neoclassical bed set را انتخاب کنید. .

درست است که نام مشترکی برای این سبک وجود دارد، اما به اندازه سبک کلاسیک دقیق و پیچیده نیست. به خصوص اگر اتاق شما کوچک است و به سبک کلاسیک علاقه مند هستید، می توانید از اتاق خواب نئوکلاسیک بهره مند شوید.

هنگام خرید تخت خواب نئوکلاسیک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگر در حین خرید نکات زیر را رعایت کنید، خواهید دید که نه تنها تا سال ها برای شما دوام می آورد، بلکه هرگز از جلوی چشمتان هم نمی رود.

1. رابطه جنسی

می دانیم که سرویس خواب نئوکلاسیک از چوب طبیعی، بافت چوب، ام دی اف، ممبران و فلز ساخته شده است. متریال به کار رفته در این سرویس خواب تاثیر زیادی در کیفیت و سپس قیمت کلی دارد.

2. سمت عقب

یکی از پرکاربردترین قطعات بعد از تشک تخت، پشت آن است که البته باید احساس راحتی و نرمی داشته باشد و تکیه گاه خوبی داشته باشد.

3. تحمل وزن

از همان مرحله اول تصمیم خود برای خرید این سرویس خواب، باید مطمئن شوید که وزن آن چقدر می تواند تحمل کند. زیرا این سوال ارتباط مستقیمی با استحکام و دوام تخت دارد. با بی توجهی به این موضوع، اگر فردی سنگین روی این تخت دراز بکشد، ممکن است کف تخت آسیب ببیند.

4. واحد سرویس خواب

باید از فروشنده بپرسید که چه عناصری را در سرویس خواب نئوکلاسیک  تانیل چوب در نظر می گیرید. برخی از خدمات شامل تخت و کمد است. و خدمات دیگر مانند میز کنار تخت کمد، کشو و غیره. باید مطمئن شوید که می توانید قطعات مورد نیاز خود را از سرویس سفارش دهید.

5. گارانتی

اگر ملافه نئوکلاسیک تانیل چوب از کیفیت بالایی برخوردار باشد، مطمئناً فروشنده یا سازنده از دادن ضمانت نمی ترسند. پس بهتر است برای یک سرویس خواب با گارانتی کمی بیشتر هزینه کنید. این هزینه هدر دادن پول نیست، بلکه تضمینی برای آینده سرویس خواب شماست. به این ترتیب در صورت بروز مشکل، یک تیم پشتیبانی از شرکت تولید کننده وجود دارد که با تخصص و مهارت خود می توانند آن را به بهترین شکل ممکن حل کنند.

  • نت سنتر