نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

خرید اکانت الکسا (اکانت agency و پرمیوم الکسا)

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۰۷ ب.ظ

پیشبرد اهداف پروژه های سئو بدون اطلاع کامل از خود و رقبا ممکن نیست. حال سوال اینجاست که چگونه دانش کافی از رقبا کسب کنیم؟ در همین راستا ابزارهای مختلفی را خدمت شما معرفی کرده ایم که یکی از آنها حساب Moz Pro (خرید  اکانت MOZ Pro) است. با این ابزار می توان به راحتی رقبا را مورد تحلیل قرار داد و از فعالیت های روی سایت و یا خارج سایتشان اطلاعات زیادی کسب کرد.

ابزاری دیگر که در بین سئوکارها و وب مسترها بسیار محبوب است استفاده از ویژگی های بسیار مفید الکسا است. الکسا یکی از سایت هایی است که رقبا و کلمات کلیدی آنها و غیره را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد تا بتوانید به راحتی اسرار کاری رقبا را شناسایی کرده و سپس خود نیز جهت پیشی گرفتن از آنها در این مسیر گام بردارید یا از این اسرار الگو بگیرید.

خرید اکانت الکسا agency و پرمیوم از سئوسل

برای استفاده از تمام ویژگی های سایت الکسا ، باید حساب کاربری پرمیوم Alexa را خریداری کنید که با عنوان اکانت agency الکسا شناخته می شود. خرید یک اکانت پرمیوم agency الکسا alexa به طور مستقیم و از طریق وب سایت الکسا با قیمت بسیار بالایی ارائه می شود که به این امر همچنین مشکلاتی مانند پرداخت های بانکی بین المللی و محدودیت پرداخت نیز اضافه می شود. این در حالیست که سایت سئوسل اکانت یکماهه الکسا را ​​با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

خرید اکانت الکسا

مزایای خرید اکانت Agency و پرمیوم الکسا (alexa)

  • بررسی رشد و افول سایت به صورت گرافیکی و نموداری
  • انجام تحقیقات در زمینه کلیدواژه های ارگانیک و طبیعی
  • بررسی و تحلیل کلیدواژه های رقبا
  • بررسی و تحلیل بک لینک های رقبا
  • بررسی میزان دشواری و سختی کلمات کلیدی
  • بررسی سئو داخلی وب سایت
  • بررسی و تحلیل کاربران
  • بررسی و تحلیل علاقه مندی های کاربران
  • بررسی همپوشانی مخاطبان
  • قابلیت بررسی رقابت ها
  • دارا بودن قابلیت اکتشاف محتوا
  • بررسی کلی سایت ها
  • مقایسه سایت ها با یکدیگر
  • بررسی و استخراج سایت های برتر
  • و بسیاری از امکانات دیگر …

توضیحات بیشتر درباره مزیت های اکانت الکسا

با استفاده از ابزار همپوشانی مخاطبان الکسا مخاطبان خود را پیدا کرده و به آنها برسید. همچنین سایت های رقیب را پیدا کنید ، تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید و راه هایی را برای حضور در رتبه هایی برتر از رتبه های مخاطبان خود کشف کنید.

سایت های رقیب را پیدا کنید

با یافتن سایتهایی که برای همان مخاطبان رقابت می کنند ، تحلیل رقابتی خود را شروع کنید.

در مورد مخاطبان خود تحقیق کنید

با تحقیق در مورد سایتهایی که از سایت شما بازدید می کنند ، بیشتر به مخاطبان خود برسید.

اینفلوئنسرها را کشف کنید

برای یافتن تأثیرگذاران جدید در سایت های مشابه جستجو کنید.

فکر می کنید همه رقبای خود را می شناسید؟

این که بسیاری از افراد گمان می کنند رقبای خود را به خوبی می شناسند سخت در اشتباهند. با تحلیل هایی ساده به این نتیجه خواهند رسید که واقعیت از آنچه در ذهن دارند بسیار متفاوت تر است. الکسا ابزاری است که این واقعیت ها را به شما نشان خواهد داد.

استراتژی های رقبا را کشف کنید

شما لازم است با استفاده از اکانت agency الکسا حدود ۱۰ سایت را با هم مقایسه کنید تا ببینید چه کسی محبوب ترین است و چه کسی در سئو بهترین کار را انجام می دهد. با استفاده از ماتریس کلید واژه های رقبا ، تجزیه و تحلیل عمیقی از کلمات کلیدی SEO رقبای خود انجام دهید تا بدانید آن ها دقیقا چه می کنند.

به دنبال فرصت هایی برای همکاری هستید

با استفاده از ابزار همپوشانی مخاطبان ، می توانید سایت هایی پیدا کنید که مشابه سایت هایی باشد که مخاطبان شما ممکن است از آن ها بازدید کنند. سایت هایی که رقیبی ندارند ممکن است برای دسترسی به اطلاعات تاثیرگذار ، وبلاگ نویسی مهمان ، تبلیغات یا اجرای مشارکت در بازاریابی به این ابزارها نیاز داشته باشند.

عملکرد SEO را با ابزار بررسی سایت الکسا بهبود بخشید

موارد فنی که شما را از رتبه بندی باز می دارد ، پیدا کرده و برطرف کنید. ابزار بررسی سایت الکسا کل سایت شما را اسکن می کند تا روش های افزایش بازدید از نتایج جستجو را کشف و به شما اعلام کند تا بتوانید آن ها را به بهترین نحو بهبود بخشید.

مشکلات را سریع بیابید

برای کشف هر مشکلی که بین شما و ترافیک جستجوی بیشتر وجود دارد ، یک بررسی SEO سریع و ساده و فنی را انجام دهید و دستورالعمل های واضح و آسان را دنبال کنید. بررسی سایت توسط اکانت الکسا، صفحات خاص را با موضوعات مشخص کرده و نکاتی را برای رفع موارد عملکرد در گزارش بررسی شما ارائه می دهد.

پیشرفت سایت را دنبال کنید

همیشه سعی کنید نمرات و رتبه SEO خود را دنبال کنید تا تاثیر و نتیجه تلاش هایتان را ببینید. به جرئت می توان گفت با تحلیل و رفع نواقص سایت، به راحتی می توانید سئو سایت را بهبود ببخشید.

وضعیت روشنی در مورد سلامتی سئو سایت خود کسب کنید

بسیاری از مشکلات فنی SEO می توانند بی تاثیر یا ساده به نظر برسند. در نتیجه ، زحمات کار سخت شما در ایجاد محتوای جدید سایت می تواند به راحتی از بین برود. ابزارهای اکانت الکسا شما را تحت پوشش گزارش های منظم قرار می دهد که هر دو هفته یکبار برای مشتریان پیشرفته برنامه ریزی می شود. الکسا برای موضوعاتی مانند زیر ابزارهای زیادی قرار داده است:

  • SEO موجود در صفحه ، از جمله مشکلات مربوط به برچسب عنوان و تعداد کلمات کم.
  • خطاهای خزیدن و کراولرها، از جمله پیوندهای شکسته و منابع مسدود شده توسط robots.txt.
  • تجزیه و تحلیل سرعت سایت، از جمله زمان بارگیری و لود صفحات سایت.
  • موارد امنیتی ، از جمله برچسب ها و فرم های نا امن.

دستورالعمل های مرحله به مرحله را دریافت کنید

نیازی به نگرانی در مورد رسیدن به بیش از لیست طولانی موارد عملی نیست. اکانت الکسا دستورالعمل های گام به گام در مورد بهترین روش برای مقابله با چالش ها ارائه می کند. دانستن اینکه چه کاری انجام شود و چگونه آن را انجام دهیم ، کار ما را بسیار ساده خواهد کرد.

ابتدا روی موضوعات مهم متمرکز شوید

شما همیشه نمی توانید همه کارها را یکجا انجام دهید. موارد عملی را که می خواهید ابتدا با آنها مقابله کنید انتخاب کنید و گزارشی را برای آن ها بارگیری کنید. با وجود قابلیت بارگیری ابزار Site Audit ، اولویت بندی در مکانی که می خواهید شروع کنید آسان است. برای ارسال دستورالعمل های روشن به توسعه دهنده خود ، همه کارها را از طریق گزارش آنلاین سئو بارگیری کنید و در اختیار داشته باشید و یا گزارش موردنظر را برای توسعه دهنده سایت خود ارسال کنید.

یافتن کلمات کلیدی جدید با ماتریکس کلمات کلیدی

به سرعت فرصتهایی را برای بستن شکاف سئو بین شما و بزرگترین رقبایتان کشف کنید. این کار به راحتی با یافتن ایده های جدید کلمات کلیدی ممکن خواهد شد.

کلمات کلیدی وب سایت را بررسی کنید

سریع کلمات کلیدی را که از دست داده اید در رده بندی رقبای خود قرار دهید.

مقایسه SEO را اجرا کنید

کلمات کلیدی SEO را با حداکثر ۱۰ سایت مقایسه کنید تا ببینید در چه مکانی در برابر رقابت خود ایستاده اید.

کشف تفاوت های محتوایی

پرده از کلمات کلیدی رقیبان خود برای کسب ترافیک بیشتر بردارید و از آن ایده ها حداکثر استفاده را بکنید. برای رشد سهم صوتی خود ، با این شرایط سعی کنید محتوای جدید ایجاد کنید.

کلمات کلیدی رقیب را برای حدود ۱۰ سایت مقایسه کنید

ابتدا سایت های رقیب را با استفاده از ابزار مخاطب الکسا پیدا کنید و گزارشی را اجرا کنید تا کلمات کلیدی مشترک در مورد آن سایت ها مشاهده کنید. سایتهای همپوشانی برتر را به یک لیست اضافه کنید و گزارشی را در ماتریس کلید واژه رقابت کننده اجرا کنید. ابتدا می بینید که کدام سایت ها بیشترین اشتراک را در جستجوی ارگانیک و پولی دارند و بیشترین ترافیک را جذب می کنند. به پایین ماتریس کلید واژه یا جدول کلیه کلمات کلیدی که باعث ترافیک هر سایت می شوند ، بروید تا کلمات کلیدی جداگانه را پیدا کنید که به یک یا چند سایت در مجموعه اشاره می کنند. از اینجا ، می توانید برای تمرکز روی ترافیک ارگانیک یا پرمیوم، جابجا شوید یا از فیلترها برای یافتن کلمات کلیدی خاص استفاده کنید.

ببینید چه کلمات کلیدی را از دست می دهید

آیا رقبای شما برخی از همان کلمات کلیدی SEO را به اشتراک می گذارند و روی آنها کار می کنند؟ آیا شرایط جستجو وجود دارد که بسیاری از سایت های رقیب برای آنها رتبه بندی می کنند و زمان می گذارند، اما شما این کار را نمی کنید؟ اگر چنین است ، این موارد احتمالاً در صنعت شما دارای اصطلاحات مرتبط هستند. برای یافتن شکاف های کلیدی در سایت خود از فیلترها استفاده کنید و اصطلاحات جدیدی را برای استفاده در محتوای سئوی خود مشخص کنید تا به بهتر از رقبای خود در ترافیک ارگانیک کمک کنید.

کلمات کلیدی را با هدف خرید پیدا کنید

برای اولویت بندی تلاش های خود در استفاده از بهترین کلمات کلیدی از فیلترهای ما استفاده کنید. فیلتر کلمات کلیدی خریدار، مکانی عالی برای شروع است. این به شما کمک می کند تا به سرعت فرصت های کلیدی کلیدی را که نشان دهنده قصد خرید است ، کشف کنید. می توانید از فیلترها برای یافتن کلمات کلیدی کم رقابت ، کلمات کلیدی دم بلند ، نمایش داده شد که حاوی یک اصطلاح خاص و موارد دیگر باشد استفاده کنید.

عملکرد وب سایت خود را با ابزار مقایسه سایت الکسا مشخص کنید

رهبران صنعت را شناسایی کنید و روندها را با مقایسه سایت الکسا کشف کنید. برای به دست آوردن دید در عملکرد سایر سایتها ، می تونید یک تحلیل رقابتی انجام دهید. آمار ترافیک وب سایت و معیارهای عملکرد را برای سایر سایتها دریافت کنید. ببینید که چگونه در مقابل رقبای خود کنار می آیید.

رقبا را تجزیه و تحلیل کنید

برای درک اینکه چه استراتژی هایی برای دیگران کار می کنند و چه چیزی ممکن است برای شما مفید باشد از بینش رقابتی استفاده کنید.

پیشی گرفتن از رقبا

معیار را ردیابی کنید و عملکرد خود را نسبت به رقبای خود پیگیری کنید. استراتژی خود را برای پیشی گرفتن از رقبای خود برنامه ریزی کنید.

شما همچنین می توانید با استفاده از اکانت agency الکسا منابع ترافیکی و معیارهای تعاملی را با هم مقایسه کنید تا بفهمید کدام کانال های بازاریابی موفق تر هستند. با بررسی اینکه چه راهکارهایی برای سایتهایی با مخاطبان مشابه کار می کنند ، تاکتیک هایی را کشف می کنید که ممکن است برای شما نیز مفید باشد.

ابزار سختی کلید واژه

هنگام برنامه ریزی محتوای سئو خود ، تصمیمات بهتر و با اطمینان تری بگیرید. ابزار پیشنهادی کلمه کلیدی الکسا با استفاده از قدرت رقابتی سایت شما برای یافتن بهترین ایده های کلمه کلیدی برای وب سایت شما طراحی شده است.

بررسی سئو داخلی

با استفاده از قابلیت بررسی سئو داخلی الکسا می توان وضعیت کامل سئو داخلی سایت همچون بررسی در قالب یک چک لیست، بررسی متا و… را بررسی کرد. در واقع با این ابزار شما می توانید یک تجزیه و تحلیل سئوی عالی داشته باشید.

بررسی بک لینک های رقبا

با استفاده از الکسا خواهید توانست بک لینک های رقبا را کشف کرده و به راحتی منابعی که در آن اقدام به درج لینک کرده اند را بررسی کنید و خودتان نیز در آن منابع لینک بسازید و یا اینکه از خرید بک لینک معتبر استفاده نمائید.

  • نت سنتر