نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

مجله خبری آنلاین

نت سنتر

در وب سایت نت سنتر، جدیدترین اخبار از سراسر وب به اطلاع شما خواهد رسید. می توانید با دنبال کردن این وبگاه، از جدیدترین رویدادها مطلع باشید.

حلزون تراپی و تاثیر آن بر زیبایی پوست

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۰ ق.ظ

وقتی به حلزونها فکر می کنم اولین چیزی که به ذهنم خطور می کند کره گیاهی سیر ، باگت و شاردونه و مورد بعدی لاغر است. می دانید ، چیزهایی که حلزونها انجام می دهند ، پشت سر آنها باقی مانده است. همان مواردی که چندین سال پایه و اساس زیبایی پوست K بوده است ، حتی آن را به فروشگاه های بزرگ جعبه تبدیل کرده است. من به عنوان یک زن در جهان به آنها شانس می دهم ، چرا بر روی زمین چرا بوی لجن روی صورتشان بو نمی دادم؟

 

تاثیر حلزون تراپی بر روی پوست
 

از این گذشته ، معرفی حلزون ها در پوست چیز جدیدی نیست. اسنادی که در پزشکی چاپ شده است ، گفته می شود که بقراط در حدود 400 درجه سانتیگراد در یونان باستان ، پوسته حلزون خرد شده را در پماد برای درمان التهاب تجویز می کند. مکمل و سایر مبتنی بر شواهد. آسوشیتدپرس گزارش داد ، این ایده در دهه 1980 متولد شد ، هنگامی که کارگران یک مزرعه حلزون شیلی پس از دست زدن به موجودات دیوانه ، شروع به نظارت بر دستهای نرمتر و پلاتر خود کردند. همانطور که در لحظه ای که چاتلین در سال 2016 در رابطه با دانه های قرمز و پیر شدن در تاکستان های فرانسه توضیح داد ، بذر جنبش زیبایی کاشته شد.

گرگوری بیز براون ، دکتر جراح پلاستیک ، گفت: "از نظر تاریخی ، بسیاری از شرکت ها ، به ویژه شرکت های قدیمی و اخیراً در فرانسه ، از حلزون های زنده به عنوان عامل ضد پیری استفاده کرده اند." نیویورک و بنیانگذار خط مراقبت از پوست.

شرکت های مراقبت از پوست امروز در جاده داغ هستند. در اوایل 2000s ، مخاط حلزون ، همچنین به عنوان روغن حلزون ، سرم حلزون ، فیلتر حلزون ، حلزون حلزون یا لجن شناخته می شود ، در لوازم آرایشی کره ظاهر شد و بازار شروع به گسترش در سراسر جهان کرد. در غرب. برای ناآگاهان: بله ، حلزون مخاطی یک حلزون مخاطی واقعی است که در هنگام عبور از جهان از محافظت در برابر بریدگی و خراش ممنوع است. واضح است که این عامل بزرگ باعث ردیابی دوستداران زیبایی نشده است.

نکات مهم قبل از انجام حلزون تراپی (حلزون درمانی)

برای انجام حلزون تراپی یا حلزون درمانی هم، می‌توانید به مراکزی که این کار را برای شما انجام می‌‌دهند مراجعه کنید و هم می‌توانید در منزل از این روش استفاده کنید. البته قبل از آن حتما با فردی که در این زمینه آگاهی لازم را دارد، مشورت کنید و سپس اقدام به تهیه حلزون‌ها کنید.

قبل از انجام حلزون تراپی به این نکات حتما دقت کنید و برای گرفتن نتیجه‌‌ی بهتر، آن‌ها را به کار بگیرید:

  • حتما پوست صورت را با آب و صابون تمیز کرده و بشویید و کاملا آب‌شویی کنید.
  • اگر امکان بخور پوست برایتان فراهم است، حتما این کار را انجام دهید تا منافذ پوست باز شوند و مخاط به داخل پوست نفوذ بیشتری داشته باشد و شدت تاثیر نیز افزایش پیدا کند.
  • پوستتان را خشک کنید و یک کلاه یا چیزی شبیه به آن که بتواند موهای شما را بپوشاند بر روی سر خود قرار دهید تا حلزون‌ها، تنها روی پوست شما حرکت کنند و بقیه نواحی را تحت تاثر قرار ندهند.
  • قبل از آنکه حلزون را بر روی پوست قرار دهید، آن را زیر آب برده، تا به اصطلاح بیدار شود و کاملا آن را با دست بشویید؛ سپس آن‌ها را با دستمال کاغذی کاملا خشک کنید
  • چند عدد حلزون را بر روی پوست قرار داده و اجازه دهید که به مدت ۲۰ دقیقه، تمام پوست آغشته به مخاط آن باشد.
  • بعد از گذشت این زمان، پوست در حدود ۵ دقیقه ماساژ دهید تا میزان جذب مواد افزایش پیدا کند.
  • بعد از ماساژ نیم تا یک ساعت صبر کنید تا مواد موثره‌ای که داخل مخاط است کاملا به خورد پوست برود. در این مرحله بهتر است صبور باشید؛ زیرا هرچه که مدت زمان گذشت مخاط روی پوست بیشتر باشد، تاثیرات بیشتری را خواهید دید.
  • بعد از گذشت مدت زمان لازم، پوست را شستشو دهید.

تعداد تکرار حلزون تراپی و حلزون درمانی در روز چقدر باید باشد؟

چنانچه در روز ۲ بار از این روش استفاده می‌کنید، بعد از گذشت ۱۵ روز که آن را استفاده کردید، ۵ روز به خودتان استراحت بدهید و مجددا ۱۵ روز آن را انجام دهید و سپس دوباره ۵ روز کار را متوقف کنید.

تمام آن چیزی که در مورد حلزون تراپی یا همان حلزون درمانی از اطرافیان خود، شنیده‌اید فراموش کنید و تنها با داشتن تجربه‌ای منحصر به فرد، به زیبایی و درخشندگی پوست خود بیندیشید. یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در شهر تهران، که شنیده‌های شما را به واقعیت تبدیل خواهد کرد، سالن زیبایی ماست. برای دریافت نوبت و تجربه داشتن پوستی شفاف و صاف، کافی است با ما تماس بگیرید. همه آنچه شما از حلزون تراپی توقع دارید، ما به شما ارائه خواهیم کرد.

حلزون تراپی درمانی سالن vip لی لی فاطمه حبشی

نکاتی مهم برای حلزون تراپیست های گرامی

چند نکته برای کسانی که حلزون تراپی (حلزون درمانی) را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند یادآوری می‌کنیم تا در حین انجام کار و بعد از آن، برای هیچ کس عوارضی پیش نیاید:

  • یک حلزون، یک شخص؛ شاید خنده‌دار باشد اما باید گفت که حلزون نیز مانند مسواک یک وسیله کاملا شخصی است و بهتر است که برای هر فرد، یک حلزون استفاده شود. سعی کنید در مرکزتان به این نکته توجه کنید.
  • حتما به مراجعین خود توصیه کنید که از خوردن داروهایی مانند کورتیزول‌ها، آنتی‌بیوتیک‌ها و کلا داروهای شیمیایی خودداری کنند؛ چون این کار باعث مرگ حلزون‌ها می‌شود.
  • اگر برایتان این امکان وجود دارد که هر فرد تا پایان دوره‌ی درمانی خود، از یک حلزون استفاده کند که بسیار عالی ‌است؛ اما اگر چنین امکانی فراهم نیست، یک هفته حلزون‌ها را به خاک برگردانید. در این صورت می‌توان از آن‌ها برای شخص دیگری استفاده کرد.
  • حتما قبل از استفاده سعی کنید، مقدار کافی غذا به آنها بدهید.
  • این جاندارن ساکت و آرام را بدون اینکه تحت کوچکتری فشاری قرار بگیرند، روی پوست قرار دهید.
  • از یک حلزون، هفته‌ای بیشتر از ۳ بار استفاده نشود.

پاکسازی پوست با حلزون تراپی
 

مارک های K-زیبایی مانند Cosrx ، Missha و Mizon انواع برزنت ، کرم و بطری های معروف با لجن مستقیم را که دارای مزایای خارق العاده ای هستند ، از خطوط ریز و چین و چروک گرفته تا مات می فروشند. فراوانی زخم و آکنه شدن آکنه به شما یک درخشش کم رنگ ، شبنم انگیز و شاداب تبدیل می کند که به نوعی برای تأثیرگذارترین پوست تبدیل شده است که مورد توجه همه طرفداران آرایشی زیبایی قرار گرفته است.

گاردین در فوریه 2017 گفت: کشت حلزون در ایتالیا طی دو دهه گذشته 325 درصد افزایش یافته است ، عمدتا به دلیل نیازهای آرایشی. چه نوع اقدامات حلزونی مورد استفاده قرار می گیرد آن را به یک چشمه عالی برای جوانان تبدیل کنید؟ "این حلزون با مواد مغذی مانند هیالورونیک اسید ، آنزیم های گلیکوپروتئین ، پپتیدهای ضد میکروبی و مس و پروتئین گلیساها بسته بندی شده است." اسید هیالورونیک به دلیل مرطوب شدن پوست به روند پیری کمک می کند. چپ ها می گویند که پپتیدهای ضد میکروبی به کاهش آکنه و درمان فشارخون کمک می کند. " اطراف بلوک برای گرفتن اشیاء واقعی.

برای مطالعه توضیحات بیشتر در مورد حلزون تراپی به سایت فاطمه حبشی مراجعه نمائید.

مرکز آموزش حلزون تراپی و حلزون درمانی در تهران کجاست؟

چنانچه قصد دارید شما نیز یکی از هنرآموزان این حرفه باشید، فاصله زیادی تا محقق شدن آرزوهایتان وجود ندارد. کافیست در دوره های آموزش حلزون درمانی و حلزون تراپی در تهران که توسط تیم حلزون تراپی فاطمه حبشی برگزار و اجرا می گردد به طور کامل با مباحث این حوزه و نحوه انجام به صورت کاملا عملی برخوردار گردید. ضمناً کلیه هنرآموزان عزیز از پشتیبانی آنلاین دائم برخوردار خواهند بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه نمائید:

https://fatemehhabashi.com/snail-therapy/

  • نت سنتر